TIXUU JOLLA YLI 200 TUHATTA SEURAAJAA ANTOI PANKKIKORTTINSA SEURAAJALLEEN SAI TEHDÄ JOULURUOKA JA LAHJA OSTOT TEKI SAMOIN VIIME JOULUNA ETTÄ ARPOI KETÄ ONNI SUOSII ON VIDEO SIITÄ HÄNEN KANAVALLA EI OLE AHNE TIMOSTA SAMAAN HARVAS ON TOLLASET TUBETTAJAT JOTKA AJATTELEE JOSKUS MUITAKIN KUN VAAN OMAA NAPAANSA
TUBETTAJA TIXUU
11
221
Vastaukset
- Anonyymi
SIIS TIXTUU
- Anonyymi
Vuosi 2024 jäi kyllä kaikkien metsämanin seuraajien mieleen ahneuden, yltäkylläisyyden, ylpeilyn ja vittuilun vuotena.
Toivottavasti metsäman saa raketit taivaalle, motonsa metsään tienaamaan ja pääsee porukoineen pokkaamaan kultaisen Venlan Suomen suosituimpana MINÄ MINÄ ohjelmien tuottajana.
Vuodesta 2025 tulee varmasti tätäkin vuotta mahtavampi maaseudun iloittelujuhla jota metsäman porukoineen juhlii rahaa, ruokaa, juomaa ja tavaraa säästämättä. - Anonyymi
Eikö nuita raketteja ja pommeja ole tässä muutaman vuoden aikana jo riittävästi nähty?
Metsämanillakin on uusi tietokone ja kaareva näyttö, eikö niillä saa vinttikamariin pauketta ja räiskettä!?
Rakettien ampuminen taivaalle tässä ajassa on ääliömäisyyttä, - Anonyymi
https://youtu.be/r0LTsB_gU3g?si=VwTcW_QdrSH0kPI6
Eikö tuo metsämanille riitä?
Varmasti niillä jotka tulen alle joutuvat tulee iloinen olo.
Työnnä metsäman perseeseen ne
raketit, kokeile yksi uusivuosi ilman pauketta. - Anonyymi
Tai lähetä ilotulitteet Ukrainan lapsille!
- Anonyymi
Aloittaja kunnon pummi kyttäämässä ilmaisia rahoja.
- Anonyymi
Tähhh?
- Anonyymi
Jep,kerjuulla on.
- Anonyymi
Voiko surkeampaan olla kuin kade Savolainen? Kyllä voi.Toinen savolainen.
- Anonyymi
HAUTAA ISÄS MUUALLE ÄLÄ PASKAKYLÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAUTAA ISÄS MUUALLE ÄLÄ PASKAKYLÄÄN
Oot ilkee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712