Mitä Espanjaan muuttamisessa kannattaa ottaa huomioon???

Anonyymi-ap

Mitkä ovat plussa ja miinuspuolet?

-maanviljelijä-

16

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvitä asia itte äläkä täällä itke

• Anonyymi

Mieti aluksi, oletko valmis jättämään vittumaiset ja juoruavat ihmiset taaksesi ja asettumaan asumaan iloiseen ympäristöön jossa hyvinvointi lisääntyy.

• Anonyymi

Kuha et saa kansaneläkettä.

• Anonyymi

Ei sen tarvitse. Mela eli veronmaksajat on jo varastoinut 2 300 euron kuukausieläkkeen maanjussille.

• Anonyymi

On tainnu iskee laiskuus ku mennää makaamaan auringon alle. Ei ihme että suomalaiset on laiskkoj nykyää.

• Anonyymi

Saako Melasta jonkun sievän virkailijan mukaan hoitamaan käytännön asioita, kun espanjan kielitaito rajoittuu kahteen sanaan, uuno pieru. Sillä saa oluen.

• Anonyymi

Plussa ja miinus, plussaa on se että Espanjassa ihmiset on ystävällisiä, miinusta on se että Espanjassa ihmiset ovat epäyställisiä 😁. Niin sanoo ainakin lööpit tänä päivänä että turistit halutaan pois.

• Anonyymi

No siellä alkaa nykyisin olla tappohelteet kesäisin sellaset + 45, ja kova kuivuus ja vesipula.
      Ikkunoissa pitää olla kalterit, ainakin ekassa kerroksessa.Asuntotyöstöt tavallisia.

• Anonyymi

Mun tekisi mieli ostaa sieltä asunto ja muuttaa sinne.

• Anonyymi

Osta ja muuta.

• Anonyymi

Ruisleipää ja käristemakkaraa mukaan, pärjää mukavasti.

• Anonyymi

Halpa ja hyvä viini on ainakin plussaa.
      Suosittelen kyllä kysymään tätä jossain muualla kuin kankaanpään keskustelukanavalla.
      Täältä et saa vastauksia. Korkeintaan pahan mielen.

• Anonyymi

Vahva suositus maajussille.
      Yli 300pv aurinkoa , hinnat suomea ainakin 30% halvemmat.
      Ihmiset iloisia toki kieltä olisi hyvä vähän osata.

• Anonyymi

Eikai kukaa ny nii hullu oo et lähtee maailman onnellisimmasta maasta sinne 40 asteen kuumuuteen kärventyy.

• Anonyymi

Tämä on kyllä totta ei espanjaan kannata lähteä. Saatat saada vielä vaikka melanooman :)

• Anonyymi

Kysyppäs entiseltä K-raudan kauppiaalta. Heillä on Epsanjassa asunto jossa rouva tykkää käydä harva se kuukausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31