Hei, nyt joku kehitti uuden torin: torimaa.fi
Tukekaamme sitä
Torimaa.fi
13
1065
Vastaukset
- Anonyymi
Käytiin testaamassa, vaikuttaa lupaavalta ja helpolta. Kannattaa kokeilla 😊
- Anonyymi
Huono !!
- Anonyymi
Mun mielestä aika hyvä , parempi kun tori!
- Anonyymi
Älä muuta sanoo, tori.fi pyytä liika ja pankki tunnukset jne, noi ei pyydä mitään. Aika hyvä sivu !
- Anonyymi
Olen asiakas siellä ,ja kyllä tykkään ja suosittelen kaikille.:)
- Anonyymi
juu ihan hyvältä vaikuttaa, ei ainakaan tavitse pankkitunnuksia yms, harmi vain että juuri kukaan ei tuosta paikasta vielä tiedä
- Anonyymi
Ei tiedä ei.
- Anonyymi
🚗🚙👍
- Anonyymi
Voi myydä myös autoja tuolla.
- Anonyymi
Onhan tuo ollut jo vuodesta 2023.
- Anonyymi
Niin yritys , mutta kai ne kehitti sen ajan koko ajan
- Anonyymi
Ei muuta kuin isot mainokset torimaa.fi.Kesällä 2025 vois olla jo paljon asikkkaita. Tässä yksi.
- Anonyymi
TODELLA HYVÄ laitoin ilmoituksen ja heti löytyi tuotteelle ostaja ja nopeat kaupat.
viesti tuli suoraan puhelimeen.. Tällainen myyntipalsta on tervetullut ..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745