Hei, nyt joku kehitti uuden torin: torimaa.fi
Tukekaamme sitä
Torimaa.fi
12
636
Vastaukset
- Anonyymi
Käytiin testaamassa, vaikuttaa lupaavalta ja helpolta. Kannattaa kokeilla 😊
- Anonyymi
Huono !!
- Anonyymi
Mun mielestä aika hyvä , parempi kun tori!
- Anonyymi
Älä muuta sanoo, tori.fi pyytä liika ja pankki tunnukset jne, noi ei pyydä mitään. Aika hyvä sivu !
- Anonyymi
Olen asiakas siellä ,ja kyllä tykkään ja suosittelen kaikille.:)
- Anonyymi
juu ihan hyvältä vaikuttaa, ei ainakaan tavitse pankkitunnuksia yms, harmi vain että juuri kukaan ei tuosta paikasta vielä tiedä
- Anonyymi
Ei tiedä ei.
- Anonyymi
🚗🚙👍
- Anonyymi
Voi myydä myös autoja tuolla.
- Anonyymi
Onhan tuo ollut jo vuodesta 2023.
- Anonyymi
Niin yritys , mutta kai ne kehitti sen ajan koko ajan
- Anonyymi
Ei muuta kuin isot mainokset torimaa.fi.Kesällä 2025 vois olla jo paljon asikkkaita. Tässä yksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927