kun vuokrasitte tuulivoiman tarpeisiin maatanne.
Kiuruvesi kiittää verotulojen muodossa ja uusi tuulivoima vahvistaa puhtaalla energialla suomen rapautunutta kilpailukykyä.
Moni tuulivoimaa vastustava on teille maanomistajille kateellinen kun saatte varmaa positiivista kassavirtaa vuokran muodossa.
Valittajat ja takapajuiset vihervasemmiston änkyrät saivat nenilleen kun maanomistajilla on täysi oikeus vuokrata kenelle tahansa.
Vielä kerran kiitos kun edistätte Kiuruveden kehitystä kohti parempaa huomista.
Muistakaa että vain hyvin pieni vähemmistö on tuulivoimaa vastaan.
Taisivat olla kulttuuritalon tilaisuudessa suurimmalta osin.
Kiitos Tulpon maanomistajat
7
629
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku entiseen aikaan jämähtänyt fossiili on päästetty kiuruvesilehteen kirjoittamaan.
Höperehtii mikromuovista, terveyshaitoista ja väittää että tuulivoimalla on paljon kiuruvedellä vastustajia. HA HA ne jotka käyvät kuulemassa tuulivoima infot ovat niitä jotka vastustavat tuottavia verotulojen kasvattajia mutta suurin osa kiurukkaista kannattaa tuulivoimaa ja lisääntyviä verotuloja kaupungillemme.
Lisäksi tämä höperehtijä kirjoittaa että tuulivoiman tulo kiuruvedelle aiheuttaa pois muuttoa kaupungistamme. HÖPÖ HÖPÖ sanon minä ja lienette muutkin samaa mieltä ?- Anonyymi
Ymmärsithän tämän pointin?;eli tuulivoimala ei ole tuottanut tarpeeksi ja sillä myydään pois.
Jos ei tuota tarpeeksi millä maksaa verot ja vuokrat? Ei ne pytingit ihan ilmaiseksi tule ja siirtolinjat päälle, niihinkin pitäisi löytyä rahat.
Plus omistajille muhkea tili.
- Anonyymi
Minä jomuutin sieltä pois. Nyt raiskataan viimeisetkin erämaat tuulivoimalle ja mukamas luomu Suomen pääkaupunki!
- Anonyymi
Kepun bisnekset kiittää. Tuulitukka Pekkarinen sen aloitti ja sinä tyhmä menit tähän vipuun.
Ei tarvii kepun enää tupailtoja pitää kun rahat tulee tuulivoima- tukina.
Näköjään suomalainen syö vaikka oman paskansa kun luvataan ilmainen ämpäri. - Anonyymi
Voi kun laajenisi kaavoitus tänne eteläpäähänkin Kiuruvettä, vuokraisin maani heti. Nykyaika on nykyaikaa.
- Anonyymi
Toivottavasti saat myllyn maillesi ja elät niin pitkään että huomaat kuinka maanvuokra rahat ei ihan riittäneetkään sen rotiskon hävittämiseen.
Kun aikanaan tulee maanomistajille käsky purkaa nämä hökötykset maisemaa pilaamasta.
Rahat ovat menneet kepun ja ulkomaisten yhtiöiden taskuun. Sopimukset siirretty sinulta kysymättä jollekin roskayhtiölle jolla ei ole varallisuutta pennin latia.
Ei muuta kun kaatokoloa tekemään ja miettimään että mihin tuon ongelmajätteen hävittäisi.
- Anonyymi
Voihan sen rungon panostaa ja hävittää nopesti .. Sitten muuttaa sellaiseen maahan jossa ei ole palautuslakia -Samoin tehdä säätiön jossa ei itse vastaa maastansa kannokosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717