Tottakai vesihelmi täytyy kunnolla panna kuntoon. Mutta kyllä tulee monelle varsinkin ikäihmiselle jopa stoppi liikunnalle sen takia. Kauhistuttaa seuraukset.
Vesihelmen remontti
8
425
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon oot itse valmis maksaan?
- Anonyymi
Maksamaan mistä?
- Anonyymi
Vai kannattaisko korjata vain välttämätön? Jotta sulku ois mahdollisimman lyhyt. Vesihelmi on forssalaisten tärkein liikuntapaikka. Satojen polvileikkauksen kokeneiden kuntoutuspaikka. Polvileikkaukset ei jatkossa vähene. Onko toi jättiremontti lukkoon lyöty, vai voiko vielä perua!?!? Jos voi perua, kaikki sitten barrikaadeille! Kyllä tuhansien
asukkaiden terveys ja liikuntakyky on tärkeämpää kuin jättiremontti.- Anonyymi
No siellä on käsittääkseni se alkuperäinen tekniikka mikä on tullut tiensä päähän. Kyse ei ole mistään pikku hommasta. Eiköhän asiasta tietävät ole ajan laskeneet paremmin.
- Anonyymi
Mikä on välttämätön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siellä on käsittääkseni se alkuperäinen tekniikka mikä on tullut tiensä päähän. Kyse ei ole mistään pikku hommasta. Eiköhän asiasta tietävät ole ajan laskeneet paremmin.
Okei jarmo,olet aina oikeasa kaikissa asioissa. Tuleeko mieleen erkki?
- Anonyymi
Minkä ajan Vesihelmi on tarkalleen kiinni? Olen tulossa Forssaan reissuun yöksi, niin onko se toukokuussa 2025 kiinni remontin ajaksi? Mitähän siellä sitten remontoidaan, kun halli vaikutti ainakin viime toukokuun ensikäynnin perusteella paljon parempikuntoiselta kuin esimerkiksi Vesihovi, Loimaalla.
- Anonyymi
Koko kushelm tulisi sulkea lopullisesti. Kaamea rahareikä ankeina aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784