Muistan erään uudenvuodenyön helsinkiläisen hotellin sängyssä, kun kumppanini repi vaatteet yltäni, suukotteli kiihkeästi suulle, hyväili rintoja ja äärimmäisen kiihkon vallassa siirtyi nuolemaan pimpsaani, siitä nauttii itsekin täysillä, kun aistii kuinka toinen osapuoli tekee sitä himokkaasti ja nauttii siitä. Muistelen, että himokas ja aistillinen nuolenta kesti pitkään, ei ollut mikään muutaman minuutin esileikki. Olisi joskus kiva kokea tuollainen molemminpuolinen kiihko uudemman kerran
Kiihottavaa aistia miehen kiihkoa suuseksin antavana osapuolena
5
1095
Vastaukset
- Anonyymi
usein laukean itsekin kun näen ja tunnen naisen laukeavan suuni ansiosta ehkä tein jotain oikein
- Anonyymi
Naisena pidän paikkani houkuttelevana, hygienia, siistyttynä, se takaa varman pitkän nuolennan mieheltä, joka yleensä päättyy orkkuihin ennen panoa.
- Anonyymi
Ja sitten Hannu heräsi
Itse haluan lämmitellä naista ennen kuin nuolen pillua. Aloitan imeskelemällä varpaita, suutelemalla nilkkoja, polvia ja sisäreisiä. Sitten nuolen nivustaipeita ja lopulta pillua. Pillua nuollessani puristelen nännejä. Klitoriksen säästän jälkiruuaksi. Mitä rajumman orgasmin nainen saa, sitä suurempi on oma nautintoni.
- Anonyymi
Kyllä haluisin, jos olet uudeltamaaalta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709