Tulipa nyt tuosta Davidin kuolemasra mieleeni että tuo Kosula, Tuusniemi ja oikeastaan koko Pohjois-Savo muistuttaa hahmoiltaan ja maosemiltaankin Twin Peaksia.
Vai mitä?
Pitääkin nyt kuunnella Twin Peaksin tunmari
David Lynch ja Twin Peaks
7
202
Vastaukset
- Anonyymi
youtu.be/Z30zg9a5M5k?si=n9dpX20hcHGxwXxt
- Anonyymi
Ei olla Savossa kuten Kosulassa.
- Anonyymi
https://youtu.be/yFMaEIHIrGw?si=7uaQFfe-yQA3QD9f
Kyllä, yhtä painostava ja synkkä tunnelma kuin Kosulan korvessa, puuttuu vain metsämanin pelottavan naaman ilmestyminen ruutuun:
" Terve vuanj, minä tässä tuasj" - Anonyymi
Ei pysty katsomaan metsämanin videoita kun outoihin asentoihin vääntelehtivä vihainen naama tulee myös uniin ja valvottaa.
Pitää käydä varmistamassa keskellä yötäkin ulko-ovi, että on varmasti lukossa. - Anonyymi
Sama täällä, pystyn vain seuraamaan keskustelua metsämanista mutta en katsomaan videoita koska metsämanin videoiden katselu on alkanut aiheuttamaan suunnatonta ahdistusta koska lapsena sai kärsiä isästä joka oli kaikkea muuta kuin isä.
- Anonyymi
Kyllä ihmiseen pitää pystyä luottamaan ja ihmisen seurassa pitää tuntea olonsa turvalliseksi.
Tunteidensa vietävissä olevan ihmisen on parempi pysyä syvällä korvessa ilman kameraa ja nauttia yksin tunteistaan. - Anonyymi
Joo, kyllä Metsa Man on pahempi kuin Bob!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745