jipii omavastuu nousi 50e 70 euroon eläkkeen nousu 20euroa vaikka olen suomain en en saa kotiuttamis rahaa enkä viitsi roikkua leipä jonoissa en saa ilmaista hammashoitoja ps en kateellinen muutan ukrainaa ja haen kansalaisuutta siitten pärjään suomessa saan kaikki tuet ,
lääkeitten oma vastuu
8
281
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko, että maahanmuuttajat/pakolaiset elävät yhtään paremmin?
Iso syy ulkomaalaisten tekmiin rikoksiin on huono elintaso syystä, että keltalta ei saa rahaa eikä töitä ole tarjolla varsinkaan ihmisille jotka eivät puhu suomea.- Anonyymi
no voi voi maasta sitten kotiin takaisin
- Anonyymi
Muuta sitten
- Anonyymi
Tilanne on v*ttu.
- Anonyymi
onhan matuille paremmat tuet kuin suomalaille , juuri syksyllä nostettiin että oleilu on helppoa,
sairaanhoidon ja lääkkeet saavat
vuokrat maksetaan sähkölaskuineen
maksusitoumuksetvaatteisiin ja huushollitavaroihin
uima ja kuntosalivuorot ilmaitteeksi
tulkit
matkustaminen
ajokortit
opiskelut
ei ihan kaikki saa noin suuria summia
enemmän käteen kuin moni siivooja palkkaa työnteolla
moni on oleskellut täälläkolme vuotta näillä eduilla
suo,essa matuja miljoona ja rahaa menee miljardeja vuosi toisensajälkeen - Anonyymi
kyllä näin on
- Anonyymi
Asiat muuttuvat nyt kun Trump on USA:n presidentti. Trump on luvannut lopettaa Ukrainan sodan vuorokaudessa. Tuota pikaa Ukrainalaiset pääsevät palaamaan kotimaahansa jälleenrakentamaan, siellä ei ole tekemisen puutetta vähään aikaan.
- Anonyymi
Fake news.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764