Oletko ostanut Puutukkuri lta koskaan mitään?
Miksi?
Miksi et?
Gallup: (tärkeä)
13
297
Vastaukset
- Anonyymi
En.
Ei oo sattunut tuotteet eikä hinnat kohilleen. - Anonyymi
En ole, enkä koskaan tilaa, enkä osta.
Liian viisaat ja osaavat ihmiset pärjäävät omillaan, eivät he meitä tyhmiä, köyhiä ja kateellisia tähdenlennolleen tarvitse.- Anonyymi
Ette te ole köyhiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette te ole köyhiä
Kelassa on velatonta suurinosa pummeja, pelkkää voittoa tuki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelassa on velatonta suurinosa pummeja, pelkkää voittoa tuki.
Jaa vai niin
- Anonyymi
En ole ja syystä että en tarvitse polttopuita koska olen parempi ihminen ja asun kerrostalossa joka on kaukolämpöverkossa🤗🤗
- Anonyymi
En ole ostanut.
Ukko on vehtaillut metsämannin kanssa joten siinä on lähtökohtaisesti jotain mätää!- Anonyymi
Ovelasti ui aikoinaan mehtätontun kaveriksi. Hoksas ilmaisen mainosarvon itselleen. Kaikki keinot käytössä,kun rahaa himoitaan.
- Anonyymi
Ostaako nuo Metsämanin fanit yleensä juuri mitään. Kannattako niille mitään mainostaa.
- Anonyymi
Oisko tennari-teijan miehellä jo ponsse kans? Tai mitä?
- Anonyymi
Voi kuule, kyllä itsekin yli 6000€ kuukausipalkalla ostan paljonkin 😎👌
- Anonyymi
Olen toki ostanut.
- Anonyymi
Kuten mitä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745