Jokainen kokee yksinäisyyden, jossain elämänsä vaiheessa. Sitä voivat aiheuttaa esimerkiksi elämänmuutokset, kuten muutto, muutokset työssä tai opiskelussa, ero tai läheisen menettäminen. Yksinolo puolestaan tarkoittaa itse valittua ajankäyttöä. Yksin eläminen ei automaattisesti tarkoita yksinäisyyttä.
Yksinäisyys ei aina ole huono asia
Anonyymi-ap
8
147
Vastaukset
- Anonyymi
prismassa
- Anonyymi
sukat nuuh nuuh
- Anonyymi
Ei todellakaan tarkoita. Minulle oli ihan selvää jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen etten halua uutta parisuhdetta, enkä asua kenenkään muiden kuin lähisukulaisteni kanssa yhdessä! Tykkään liikkua yksin ja olla yksin!
- Anonyymi
Olen ollut lähes 16vuotta sinkku avioeron jälkeen. Työ ,ystävät,suku täyttää vapaa ajan. Harrastuksia löytyy niin,että saa jo miettiä pitäisikö karsia. Elämä on mukavaa. En koe olevani yksinäinen.
- Anonyymi
soininen kuorma autoja aj kaaivinkoneita
- Anonyymi
vp
- Anonyymi
sukat nuuh nuuh
- Anonyymi
vp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722