Kun siellä Forssassa nyt on susia niin ilmoittakaa hätäkeskukseen kun sellasen näette ja ottakaa kuva. Ei auta että yksin facebookissa niistä jutellaan.
Forssan lehdessä oli tänäänkin niistä juttua
Ilmoittamaa hätäkeskukseen
6
209
Vastaukset
- Anonyymi
Oikaisu ILMOITTAKAA
- Anonyymi
Miksi? Susi kuuluu luontoon ja hautausmaalle jossa pitävät koirankusettajat loitolla pyhältä maalta.
- Anonyymi
Ilmoitetaanko myös muista eläimistä hätäkeskukseen. Miksi, kysyn vaan.
- Anonyymi
Siinä ei ihan heti saa kännyä käteen, jos sutta tuijottaa. Tai susi kulkee perässä. Eri asia, jos on autossa. Sitäpaitsi susi on aika vikkelä, jos karkuun lähtee.
Kyllä minä pelkäisin niin lujaa etten paljon kännyä miettisi, kun suden kohtaisin. - Anonyymi
Forssan susia nyt sit jo Jokioisilla kuin nähty. Onko muka Forssan hautausmaalla kin susia
- Anonyymi
Juu, vahtivat hautakivien välissä lymyten. Kun koira osuu hollille jää taluttajalle kuin hihna ja panta käteen, ja pissat housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764