https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010980840.html
Hänen sopimattomien kommenttiensa lisäksi jumalanpalvelus oli erittäin tylsä eikä mitenkään inspiroiva. Hän ei ole kovin hyvä työssään! Hänen ja hänen kirkkonsa tulisi pyytää anteeksi, Trump vaati.
Budde arvosteli Trumpia perinteisen virkaanastujaisjumalanpalveluksen saarnassaan sanoen, että presidentti kylvää pelkoa siirtolaisten ja seksuaalivähemmistöjen keskuuteen.
– Pyydän teitä osoittamaan armoa, piispa sanoi.
Kun Trumpilta kysyttiin jumalanpalveluksen jälkeen mielipidettä piispan sanoista, tiukkailmeinen presidentti ei ollut tyytyväinen.
– Mielestäni tämä ei ollut hyvä jumalanpalvelus, hän sanoi.
jumalanpalvelus oli erittäin tylsä eikä mitenkään inspiroiva. Hän ei ole kovin hyvä työssään!
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen Ev.lut kirkossa ihan KAIKKI jumalanpalvelukset ovat tylsiä, eikä millään lailla inspiroivia.
Kirkkosalissa olevat noin 50 vanhamman ikäpolven edustajaa varmaankin silti ovat sitä mieltä, että juuri tällä tavalla sitä taivaassa olevaa jumalaa pitää palvella. Tehdä se ihan tällä kaavalla, nyt ja aina.- Anonyymi
Kirkkoon tullaan hiljentymään, ei remuamaan.
- Anonyymi
Minusta paras oli New Yorkin arkkipiispan puhe.
- Anonyymi
jumalanpalvens ei ole koskaan tylsä, vaan erittäin hyödyllinen, niin sinulle, minulle, kuin meille kaikille
- Anonyymi
sunnuntai on kirkkopäivä
- Anonyymi
Kuten huomaatte, kaikki uskonnot ovat turhia ja satuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784