Tuononen Matti pitäisi saada tänne kaupunginjohtajaksi Äänekoskelta. Pistäisi nämä "pellossa" touhuavat päättäjät kuriin.
Ähtärin kaupunki
13
920
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan Ähtärin ulkopuolinen - jos tutustuu tähän hönttien asukkaiden palstaan - ei tule töihin tai investoi tähän tunkioon.
- Anonyymi
Tällä veroäyrillä lähtee loputkin, jotka tienaa muuta kuin kelan rahaa.
- Anonyymi
Mitähän Äänekoskella pitäisi tapahtua, että Matti ihan vapaaehtoisesti tänne hakisi?
- Anonyymi
Kepun syytä kaikki, siirrättivät päiväkodin turhaan ja lasku oli miljoona. Kaikella on hinta lappu, mutta kepulla se on aina korkein. Todistaahan Ähtärin vero prosentti sen!
- Anonyymi
Mattoa ei valittu.
Jarmo valittiin.
Sopiva valittiin.
Kaikkihan tietää miks.
Piti Mikolle saada sopiva perheyuttu.
Vähän kuin Afrikassa.
Akat lukion bestikset, sopivuus tuli siitä.
Mikon ansiota tyylipuhtaana..
Kuten kaikki epäonnistuneet caset - Anonyymi
Kuka haluaa tulla töihin kuntaan jonka veroprosentti on 10,6? :O
- Anonyymi
Näin äänekoskelaisena olen ehdottomasti sitä mieltä että Matin pitäisi sinne tulla. Palamme haluata päästä. ko ukosta eroon 👍
- Anonyymi
Digisoundi antaa pätevyyden
- Anonyymi
Kysykää vaikka Äänekosken elinvoimajohtajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysykää vaikka Äänekosken elinvoimajohtajalta.
Vähän pientä dissausta vaan. Kaveritoveri Kiiskinen totesi njiet problem.
- Anonyymi
Pitäkää vaan siellä
- Anonyymi
Ihmettelen,.miten kyseinen herra on valittu Äänekosken kaupunginjohtajaksi
- Anonyymi
On kyllä niin ynseä ukko että ei helevetti. Ottakaa sinne, täällä ei tuommosta tarvita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712