ALLAH: Israel kuuluu juutalaisille

Anonyymi-ap

🔴 Tässä olisi hyvä vähän kysyä muslimien korkeimmalta auktoriteetilta, Allahilta, kenelle Israelin maa-alue kuuluu. Eh, Koraanissa nimittäin Pöydän suura sanoo näin:

20.
"Entä kun Mooses sanoi kansalleen: 'Kansani! Muistakaa Jumalan suosiota kohtaanne; kuinka Hän lähetti keskuuteenne profeettoja ja asetti teille kuninkaita ja antoi teille sen, (mitä) Hän ei antanut kenellekään (muulle) luoduistaan.
21.
Kansani, kulkekaa sisälle Jumalan luvattuun pyhään maahan. Älkää kääntykö pakoon, muutoin varmaan joudutte perikatoon.' "

On meinaan islamin uskon mukaista sanoa, että alue kuuluu juutalaisille. Sitä ei ole annettu kenellekään muulle.

17

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivän Sana
      03.02.25

Sinua ei pidä enää sanoa Jaakobiksi, vaan Israeliksi, sillä sinä olet kamppaillut Jumalan ja ihmisten kanssa ja voittanut. 1 Moos. 32:29

Kristinuskoon ja erityisesti Raamattuun paneutuminen on samalla kertaa sekä syvänmerensukellusta että painia. Syvänmerensukellusta uskonelämä muistuttaa siinä, että juuri kun luulemme ymmärtäneemme asian syvintä pohjaa myöten, löytyykin uusi syväntö, josta aukeaa jälleen valtavia näkymiä ja taas uusia syväntöjä. Raamattua ja kristinuskoa ei voi ymmärtää rannalta katsoen, vaan on itse lähdettävä merelle. On sukellettava aaltoihin ja etsittävä sitä varten oikeat apuvälineet. Sana ja sakramentit luovuttavat hengellistä happea syvissäkin vesissä. Painia uskonelämä muistuttaa siinä, että kohtaamamme Jumalan pyhä sana ja sanasta nouseva uskonoppi koskettavat aina meidän omaa elämäämme, ajatuksiamme ja tekojamme. Se haastaa meidät kohtaamaan syntisen luontomme, mutta myös Jumalan täysin kohtuuttoman armon. Sanan kanssa painiminen on aina hyvää painia itse Herran kanssa.

Siis kyllä KIVITTÄMINEN ON ANTEEKSIANTAMATONTA

• Anonyymi

Päivän Sana
      04.02.25

Ja nyt – näin sanoo Herra, joka sinut loi, Jaakob, joka sinut muovasi, Israel: – Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Jes. 43:2

Älä enää pelkää, että joutuisit hukkaan. Älä pelkää, ettei lunastus Golgatan keskimmäisellä ristillä koskisi myös sinua, heikkoa ja haurasta. Älä pelkää, ettet olisi Jeesuksen oma, vaikka kokisitkin olevasi liian surkea tai syntinen. Totta kai sinä kuulut hänelle, joka on sinut lunastanut omakseen – kenelle muullekaan? Olethan Jumalan käteen piirretty ja hänen haavoihinsa kätketty. Onhan hän sinua rakastanut iankaikkisella rakkaudella jo ennen kuin ensimmäinenkään päiväsi oli koittanut. Onhan hän sovittanut jokaisen syntisi ja kantanut syyllisyytesi. Onhan sinut kastettu hänen nimiinsä, sinetöity Jeesukselle. Sinä olet todellakin hänen, älä koskaan sitä enää epäile. Olet nimeltä kutsuttu, Jumalan lapsi.

Elämämme on korkeimman käsissä, mutta kyllä tästä pitää itsekkin vastata.

• Anonyymi

Islam on eksytystä

• Anonyymi

Sillä on elämän tuhoisuus ykkös asiana.

• Anonyymi

Islam kopioi paljon Raamatusta, että saa Koraanin uskottavaksi.
      Muslimien pitäisi keskittyä ainoastaan Raamattuun!

• Anonyymi

Israelin lasten suura:

"Tämän jälkeen Me sanoimme Israelin lapsille: »Asettukaa asumaan pyhään maahan, ja kun tulevaisuuden lupaus täytetään, Me saatamme teidät kaikki yhteen.»"

https://www.islamopas.com/koraani/017.htm

• Anonyymi

Joo, niin me kans teimme, samaan paikkaan mentiin!
        T. Abraham.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Maahan muutosta on tullut turvallisuus riski koko suomelle ja pohjolalle.

• Anonyymi

Suomi kuuluu SUOMAKAISILLE

Finnish National Song -Finlandia hymni
      https://www.youtube.com/watch?v=9PBGPdYAG0c&pp=ygUPZmlubGFuZGlhIGh5bW5p

Tämä sävelmä saattoi olla erittäin suuri tekijä siinä että suomi säilytti itsenäisyytensä. niin hieno kappale että sotilaatkin voimaantuivat ja sotivat tehokkaammin.
      USKOKAAMME EDELLEEN TÄHÄN LUOMISTYÖHÖN IHMIS MIELESSÄ

• Anonyymi

Päivän Sana
      06.02.25

Jumalan, meidän Isämme, ja Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha teille – Kristuksen, joka uhrasi itsensä meidän syntiemme tähden pelastaakseen meidät nykyisestä pahasta maailmasta, niin kuin oli Jumalan, meidän Isämme, tahto. Gal. 1:3–4

Sinäkin olet yrittänyt olla hyvä ihminen ja hyvä kristitty: suorittanut elämää ja uskoa väsyksiin saakka. Ehkä olet polttanut itsesi karrelle hengellisissä painiotteluissa ja kaikista kokemuksista huolimatta olet yhä lähtöviivalla – tai oikeastaan vielä pahemmassa tilassa, koska et enää tiedä, mitä vielä voisit tehdä, jotta kelpaisit ihmisille ja Jumalalle. Etkä pääse synneistäsi eroon, vaikka haluaisit. Kaiken seurauksena et jaksa enää oikein halutakaan. Jos olet tällaisessa tilanteessa, saatat olla hyvässä paikassa. Voit ehkä ymmärtää, mitä Paavali tarkoitti sanoessaan: ”Kristuksen, joka uhrasi itsensä meidän syntiemme tähden pelastaakseen meidät...” Ihmisen elämän tärkein asia ei ole, mitä hän ajattelee Jumalasta, vaan mitä Jumala ajattelee hänestä. Eikä se, mitä ihminen tekee Jumalan puolesta, vaan mitä Jumala on tehnyt ihmisen puolesta. Ja hän on tehnyt puolestamme kaiken. Evankeliumin ydinsanoma on se, että todelliset syntiset saavat todelliset syntinsä todellisesti anteeksi armosta ja lahjaksi.

ELÄMÄ ON KAIKEN OHJAUKSESSA JA ARMOSTA OLEVAA IKUISUUTTA

KOSMISTA KOHINAA
      https://www.youtube.com/watch?v=LNQeCP6AOsY

Siis nyt pentele että ukko pelasti mut. Ei kiinnostanu vittuakaan tossa seiskalla tuo fysiikka matikka homma. Katoin kesällä sun videot ja nyt kasilla molemma on tosi kiinnostavaa! Ja kiinnostuksen herätit sinä

• Anonyymi

Kellä siis on elämän avaimet ja olemuksen :

PIMEÄ UNIVERSUMI
      https://www.youtube.com/watch?v=9FZY4J73Adc

Minkä takia kuvaat avaruuden laajenemisen siten että se muka laajenisi ulos päin jo olemassa olevaan paikkaan / tilaan / avaruuteen?
      Alkuräjähdysteorian mukaan näin ei tapahtunut.
      Avaruus jotenkin jotenkin laajenee jotenkin jotenkin sisältä sisälle päin jotenkin jotenkin.
      Kukaan ei vaan kerro mitä sille laajenevalle avaruudelle tapahtuu silloin kun sen metrinen koordinaatisto jotenkin jotenkin kasvaa.

KAIKEN ELÄMÄN TOTUUS ON HALLITTAVUUS

• Anonyymi

Kirouksen kelkka on hirveä, KUN KERRAN ARMOAKIN ON TARJOLLA.

Päivän Sana
      09.02.25

Nähdessään enkelin surmaavan kansaa Daavid sanoi Herralle: ”Minähän olen syntiä tehnyt, minä olen tehnyt väärin. Mutta entä tämä minun laumani, mitä se on tehnyt? Osukoon kätesi minuun ja isäni sukuun.” 2 Sam. 24:17

Johtajien päätöksien hedelmä kohtaa koko kansaa. Siksi ei ole samantekevää, kenelle tämän vallan annamme. Olisi onnellista, jos kansaamme johtaisi Jumalaa pelkäävä, oikeudenmukainen ihminen. Siitä seuraisi siunaus jokaiselle. Myös kirkon johtajat kantavat suurta vastuuta päätöksistään. Jos he hyväksyvät sellaista, mitä Jumalan sana ei siunaa, he laskevat väärän päätöksen hedelmän koko uskovan kansan kannettavaksi. On välttämätöntä, että kirkollamme – jos se aikoo säilyä kristillisenä kirkkona – on jumalaapelkääviä ja Jumalan sanaan pitäytyviä johtajia. Kirkon johtoon astuvalla ei ole mahdollisuutta kiertää päätöstensä jumalallista vastuuta. Päätöksiensä hedelmistä hän vastaa ennemmin tai myöhemmin. Jumalansa edessä oikein elävä johtaja ottaa itse vastuun kansansa synneistä ja asettuu kantamaan sen hedelmää ensimmäisenä. ”Minähän olen syntiä tehnyt, minä olen tehnyt väärin.”

• Anonyymi

Miten on se ELÄMÄN LYHDYN ÖLJY
      Pitikös sitä jo olla lyhdyssä tänne syntyessämme
      - vaikos täältä lähtiessämme

ÖLJY KUVAA SITÄ OMAA PANOSTA ELÄMÄLLEEN

Päivän Sana
      10.02.25

Herra itse on opettava sinun poikiasi, runsas on lastesi onni ja rauha. Jes. 54:13

Tämä on kuva taivaasta, jossa Jumalan lapset saavat elää onnellista elämää. Rukoilemme, että myös omien lapsiemme tie johtaisi lopulta taivaan kotiin. Kipeimpiä asioita kristityille ovat omien lapsien murheet. Kestämme monia asioita urhoollisesti, mutta oman lapsen kärsimyksen katseleminen on raskasta. Lisäksi monet joutuvat murehtimaan sitä, että omalle lapselle ei uskonelämä ole auennut. Kannamme huolta siitä, pääsemmekö yhdessä taivaassa ylistämään Jumalan Karitsaa. Paavali sanoi olevansa valmis vaikka luopumaan armosta, jos se auttaisi Israelin kansan veljiä ja sisaria löytämään evankeliumin. Meillekin sopisi mikä tahansa, kunhan lapsemme pääsisivät perille. – Onneksi uusia uhreja ei enää tarvita, vaan Jeesuksen uhri riittää. Hän on myös erinomaisen hyvä kuulemaan rukouksiamme, erityisesti rukouksia lastemme puolesta.

• Anonyymi

Tätä asiaa ei kysytä allahilta. Totuus löytyy Raamatusta, vain Raamatun Jumala on Jumala, allah on pelkkä langennut enkeli.

• Anonyymi

Raamatun Jumala antoi Israelin juutalaisille ja Jerusalem on juutalaisten kaupunki ikuisesti. Mitään allaahia ei tarvitse vetää tähän mukaan, valheen isä suoltaa valheita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe