Pirttilainat

Anonyymi-ap

Mitenkäs muilla? Itellä on marginaali 1,65 vaikka mainostavat nykyään 0,6. Ja oon liian köyhä et vois maksua kuulemma alentaa. Toki jos olis rahaa ni en tätäkään olis tarvinnut. Onneksi enää 20 vuotta maksettava.
2010-luvun lamalaiset.

6

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä en tiedä, mikä oli minun asuntolainoissa marginaalit 1980-luvulla. Kuitenkin vuosikorkoa maksoin 11,5%...15% verran. Teki se aikamoista kipeää olemiseen ja elämiseen. Ei ulkomailla matkailtu, vaan leireiltiin teltalla kotimaassa. Makkaraa ja hernekeittoa 2 vkon satseina.

Ensiasunnon laina-ajat olivat alle 10 vuotta. Kun sai yksiönsä lainat maksettua, oli otettava lisää lainaa että pääsisi muijan ja penskojen kanssa kolmioon kiinni.

• Anonyymi

Heikot sortuu elontiellä, jätkä senkun porskuttaa.

• Anonyymi

Talo pitää maksaa vähintään kolme kertaa. Kerran tekijälle, kerran pankille ja kerran muijalle. Sitten sen voikin jo purkaa kun ei ole ollut varaa korjata.

• Anonyymi

Muistan että 80-90 luvulla maksettiin korkoa 7,5 prosenttia.... Ensin maksettiin talo pankille , sitten otettiin remontti lainaa ja rakennettiin avoin vintti kuntoon 50-lukuisessa talossa. 10 vuotta sitten hajotettiin puoli taloa kivijalkaan saakka kun piti "vasikkaosa" kylppäri, sauna , eteinen uusia. Ja pienpuhdistamo piti laittaa. Nyt pitäis maksaa kodistaan yhdelle sisarukselle yksi neljäsosa, joka omistaa neljänneksen vaikkei koskaan ole ottanut mihinkään maksuihin lainanlyhennyksiin, korkoihin, remontti kuluihin osaa....ainoastaan vetänyt nimensä kauppakirjaan v -84. Kaikki oli velkana. Ei tämän näin pitänyt mennä että ne jotka eivät omista joutuvat maksamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan että 80-90 luvulla maksettiin korkoa 7,5 prosenttia.... Ensin maksettiin talo pankille , sitten otettiin remontti lainaa ja rakennettiin avoin vintti kuntoon 50-lukuisessa talossa. 10 vuotta sitten hajotettiin puoli taloa kivijalkaan saakka kun piti "vasikkaosa" kylppäri, sauna , eteinen uusia. Ja pienpuhdistamo piti laittaa. Nyt pitäis maksaa kodistaan yhdelle sisarukselle yksi neljäsosa, joka omistaa neljänneksen vaikkei koskaan ole ottanut mihinkään maksuihin lainanlyhennyksiin, korkoihin, remontti kuluihin osaa....ainoastaan vetänyt nimensä kauppakirjaan v -84. Kaikki oli velkana. Ei tämän näin pitänyt mennä että ne jotka eivät omista joutuvat maksamaan.

Tosi harmi homma, kai on kuitit tallessa? Mutta tuohan on harmaata taloutta, eipä kait pankit silloin kysyneet mistä raha tulee? Kunhan saivat lyhennykset ja korot. Nyt jos joku menee tallettamaan 100 € omalle tililleen niin pankin ihmiset repii per...nsä ja huutavat kuin palosireeni että mistä se raha on peräisin!!!!!!

• Anonyymi

Me lietepualella olemme ostaneet pirtit käteisellä. Asiointi myyjäpualen kansa sujuu sutjakasti kun liätevaunun kalupakisa on kahrensaran euron seteleitä pinosa. Myyjän tarvittee vaan ilmottaa tuumisa, kuinka korkeen pinon haluaapi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60