Minulla on torstaina omalääkäri (nainen) Kyseessä on eturauhasen tutkimus. Ajelin tänään kaikki alapään karvani pois. Kuinkahan hän suhtautuu ajeltuun alapäähäni
Lääkäriin posliinina
12
862
Vastaukset
- Anonyymi
Hämmentyy sillä eturauhasta tutkittaessa on peräaukko ainoa joka on agendalla! Kullin karvoja ei tarkastella!
Jos muuta kuvittelitkin!? - Anonyymi
Luulitko että lääkäri kiihottuu, kun saa survoa sormensa paska-aukkoosi??
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät paskatykki hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät paskatykki hähähää
Sinullakin varmaan kokemusta asiasta.
- Anonyymi
Kuinka kävi? Oon kans karvaton, lääkäriin pitäs mennä ens viikolla toisen asian takia. En tiiä onko mies vai nainen. Vaiva eri mut housutkin ehkä tarvii ottaa pois, käytän joskus stringejä, aina en niitäkään.
- Anonyymi
Ei lääkäri sellaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota. Se on vain ujoutta, jos ei kehtaa näyttää karvattomuutta. Olen ollut karvattomana saunassa kaveriporukassa.
Joskus karvattomuus johtui tehdystä leikkauksesta tai olin vain muuten ajellut karvani pois. Uskoisin, että aika moni on käynyt karvattomana lääkärillä. Naisilla se on melko yleistä ja miehillä harvinaisempaa.
Kysyin asiaa vaimoltani. Hän sanoi, ettei muistanut koko asiaa, kun gynekologilla tutkittavana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lääkäri sellaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota. Se on vain ujoutta, jos ei kehtaa näyttää karvattomuutta. Olen ollut karvattomana saunassa kaveriporukassa.
Joskus karvattomuus johtui tehdystä leikkauksesta tai olin vain muuten ajellut karvani pois. Uskoisin, että aika moni on käynyt karvattomana lääkärillä. Naisilla se on melko yleistä ja miehillä harvinaisempaa.
Kysyin asiaa vaimoltani. Hän sanoi, ettei muistanut koko asiaa, kun gynekologilla tutkittavanaKetä kiinnostaa
- Anonyymi
Tyttöystäväni joka on 23 vuotias kun kävi gynellä. lääkäri(mies) valitti kun hän oli posliini!
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Eipä ole koskaan gynegologikäynnillä asia noussut esille taikka gynegologi olis mitenkään kommentoinut karvattomuutta. Olen aina käynyt tarkastukset posliinina, ensimmäisen kerran muistaakseni lukioikäisenä 17-18vuotiaana ja sen jälkeen joka kerta.
- Anonyymi
Rämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rämesika riehaantui hyh hyh
On kyllä kertakaikkiaan uskomaton kommentoija näillä palstoilla kaikkine hyhhyttelyineen ja buhahailuineen. Huomaa ettei sulla ole kaikki kotona ja on jotain ongelmia. Voisitko olla kokonaan kommentoimatta jos sulla ei ole asiallista kommenttia mihinkään, kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717