Mikä puolue tekisi aloitteen pervoilun poiatamiseksi eduskunnasta.
Perussuomalaiset ovat sitä harrastaneet toistamiseen ja lisää tulossa.
Pervoilu pois myös eduskunnasta!
3
342
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoista kaksinaismoralismia yleltä ja muilta femakoilta kun Palanderillekin piti järjestää potkut sen takia että omassa podcastissään sanoi tykkäävänsä Kiirasta ja että KIIRA voisi panna häntä strap-onilla. Siis VOISI, ei edes puhunut että haaveilsi itse panevansa Kiiraa, saati että haluaisi raiskata.
Akat Suomessa kertoneet pitävänsä alaikäistä poikaa seksikkäänä TV:ssä, vuohi taas lähenteli alaikäisiä jääkiekkoilijoita ja puhui härskejä samassa pöydässä vastuullisessa asemassa ollessaan. Ei mitään seuraamuksia, femakot vaan puolusteli.
Joku järki tuohon femakkojen suorittamana ajojahtiin miehiä kohtaan. Ei ihme että pojat jo kouluikäisinä alkaneet halveksia naisia. - Anonyymi
Aika jännittävää, eikö? Ottamatta kantaa Kallen pervoiluihin. Mutta jotenkin femakot herää kun valkoinen heteromies tekee tai sanoo jotain pervoa, eikö? Mutta, mutta kun tilastoja lyödään pöytään tai muuten kulttuuri hemmot loistaa otsikoissa? Femakoiden hiljaisuus on käsin kosketeltavaa, jännittävää eikö?
- Anonyymi
Ja femakkojen itsensä pervoiluja puolustavat aina, jopa lasten raiskauksia ja murhaa kuten Ulvilan tapauksessa. akoilla ei saisi olla yhtään mitään rajoituksia missään, mutta mieheille vaativat koko ajan lisää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784