Kaikkein säälittävintä on se, että jotkut ateistit yrittävät säilyttää pyrkimyksen hyvään, mutta hylätä Jumalan.
He jäävät ikään kuin roikkumaan kristinuskon liepeille taistellen samalla ankarasti Kristusta ja hänen evankeliumiaan vastaan.
Tämä ateismin muoto ei juuri poikkea siitä välinpitämättömyydestä, jolla hedonismiin ja pragmaattiseen elämässä pärjäämiseen tähtäävät egoistit suhtautuvat niin hyvään kuin pahaankin.
Kristinuskon julistajat käyvät sinnikkäästi keskustelua, vaikka näkemykset eivät aina kohtaisi.
Apologian tarkoituksena on antaa toisille todistus Kristuksesta.
Muuta ei voi tehdä, eikä tarvitse tehdä.
Kristitty itse tietää, että Kristuksen kuolema syntien tähden ratkaisee myös oikeudenmukaisuutta koskevan ongelman.
Jeesus otti syyt päällensä, jotta koko ihmiskunnan ei tarvitsisi joutua Jumalan tuomittavaksi.
Pahuutta on maailmassa viimeiseen päivään asti ja sen kanssa pitäisi tulla toimeen siten, että yhteiskunnat pitävät pahaa kurissa.
Mutta armo ja rauha tulee vain silloin, kun ihminen palaa Luojansa yhteyteen Kristuksen evankeliumin turvissa.
Tämä on kristittyjen ilon aihe, ja sen me haluaisimme jakaa myös ateistien kanssa.
Ateistien elämä on mitätöntä, huuhaassa rypemistä!
34
145
Vastaukset
- Anonyymi
On mielenkiintoista nähdä, kuinka eri ihmiset navigoivat uskomustensa ja arvojensa parissa. Jotkut saattavat löytää tarkoituksen ja merkityksen uskonnosta, kun taas toiset etsivät sitä maallisista keinoista. Jokaisen matka on ainutlaatuinen, ja on tärkeää kunnioittaa ja ymmärtää näitä erilaisia näkökulmia. Mitä mieltä olet, mikä muokkaa ihmisen moraalista kompassia eniten?
- Anonyymi
Raamattu
- Anonyymi
Unohdit taas että ateismi ei koske pelkästään kristinuskoa vaan kaikkia uskontoja tasapuolisesti.
- Anonyymi
Koskee, mutta ateistit sivuuttavat sen ilman mitään kunnon perusteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koskee, mutta ateistit sivuuttavat sen ilman mitään kunnon perusteita"
Millä perusteella sinä et usko parhaaseen jumalaan Allahiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että ei ole vakuuttunut jonkin olennon olemassaolosta todisteiden puuttuessa on täysin riittävä peruste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koskee, mutta ateistit sivuuttavat sen ilman mitään kunnon perusteita"
Millä perusteella sinä et usko parhaaseen jumalaan Allahiin?Allah..... Hehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että ei ole vakuuttunut jonkin olennon olemassaolosta todisteiden puuttuessa on täysin riittävä peruste.
Todisteta on niin paljon että ehdi niitä Kaikkia lukemaan elinaikana Vaikka eläisit 100 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todisteta on niin paljon että ehdi niitä Kaikkia lukemaan elinaikana Vaikka eläisit 100 v
Tarvitaan vain yksi todiste joka pitää paikkaansa. Sitä odotellessa olemme iloisia ateisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allah..... Hehehe
Nyt pinnistelet viiemeisillä viinan huuhtomilla aivosoluillasi ja laajennat oman Hehehen koskemana Allahin lisäksi kaikkia muitakin jumalia. Siinä on ateistin peruste.
- Anonyymi
Kyllä ihminen voi toimia oikein ja hyvin moraalisesti ihan ilman jumaliakin.
On pelkoa omasta heikkoudesta, jos luulee tarvitsevansa jumalia ollakseen hyviä.- Anonyymi
Ateistit ovat todellakin lahkouskovaisia, kun koko ajan pitää puhua jumalista....lahkoja on yli 2000 erillaista.
Ateistien jumala on saatana, toimitte juuri miten saatana haluaa!
Raamatussa on vain yksi Jumala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit ovat todellakin lahkouskovaisia, kun koko ajan pitää puhua jumalista....lahkoja on yli 2000 erillaista.
Ateistien jumala on saatana, toimitte juuri miten saatana haluaa!
Raamatussa on vain yksi JumalaOlen ateisti ja toimin siten miten itse haluan.
Ei ohjaa saatanat eikä muutkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti ja toimin siten miten itse haluan.
Ei ohjaa saatanat eikä muutkaan.Niinhän sinä luulet
Saatana tietää mistä narusta vedetään, sen ei tarvitse millään tavalla kohdistua itse ateistin.
Siihen riittää kun saatana suuntaa voimansa niihin asioihin mikä kiinnostaa ja vaikuttaa ateisteihin eniten!
Saatana on ateiteja ja kaikkia muitakin monin verroin älykkäämpi, koska sai sen älykkyyden Jumalalta.
Saatana voi vastustaa vain turvautumalla uskossa Jumalaan Jeesuksen nimessä sitä saatana pelkää, ei mitään muuta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä luulet
Saatana tietää mistä narusta vedetään, sen ei tarvitse millään tavalla kohdistua itse ateistin.
Siihen riittää kun saatana suuntaa voimansa niihin asioihin mikä kiinnostaa ja vaikuttaa ateisteihin eniten!
Saatana on ateiteja ja kaikkia muitakin monin verroin älykkäämpi, koska sai sen älykkyyden Jumalalta.
Saatana voi vastustaa vain turvautumalla uskossa Jumalaan Jeesuksen nimessä sitä saatana pelkää, ei mitään muuta!Onneksi olkoon, tuhosit koko vapaan tahdon käsitteen kristinuskossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä luulet
Saatana voi vastustaa vain turvautumalla uskossa Jumalaan Jeesuksen nimessä sitä saatana pelkää, ei mitään muuta!"Saatana tietää mistä narusta vedetään, sen ei tarvitse millään tavalla kohdistua itse ateistin."
Saatana on kristinuskon hahmo, eikä vaikuta sen ulkopuolella.
"Siihen riittää kun saatana suuntaa voimansa niihin asioihin mikä kiinnostaa ja vaikuttaa ateisteihin eniten!"
Taidat tuntea Saatanan hyvin. Haluatko kertoa suhteestanne enemmän.
"Saatana on ateiteja ja kaikkia muitakin monin verroin älykkäämpi, koska sai sen älykkyyden Jumalalta."
Vaikea ottaa kantaa, kun ei ole havaintoja Saatanan älykkyydestä, muuta kuin sanasi. Vaikutat olevan hyvinkin läheinen Saatanan kanssa.
"Saatana voi vastustaa vain turvautumalla uskossa Jumalaan Jeesuksen nimessä sitä saatana pelkää, ei mitään muuta!"
Olet uskonnon uhri, et vaan ymmärrä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon, tuhosit koko vapaan tahdon käsitteen kristinuskossa!
Saatana ei kysele ihmisen tahtoa. Tuo näkymätön ovela olento, lähettää demoninsa ihmisen sieluun vaikuttajaksi. Luzifer ei voi olla monessa paikassa yhtäaikaa, joten hän käyttää demoneja, joiden ohjeistus on saattaa uhrinsa kadotukseen, jotta voisi kerskata Jumalalle suosiostaan. Jumala haluaa ikuisen kaipuunsa mukaisesti, kuuliaisia ja hyvyyden pysyvästi, omasta vapaasta tahdostaan valinneita persoonia, ikuisiksi rakkaiksi lapsikseen, hyvyyden valtakuntaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon, tuhosit koko vapaan tahdon käsitteen kristinuskossa!
Usko on vapaata, Jo ei olisi ei olisi yhtään ateistiA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saatana tietää mistä narusta vedetään, sen ei tarvitse millään tavalla kohdistua itse ateistin."
Saatana on kristinuskon hahmo, eikä vaikuta sen ulkopuolella.
"Siihen riittää kun saatana suuntaa voimansa niihin asioihin mikä kiinnostaa ja vaikuttaa ateisteihin eniten!"
Taidat tuntea Saatanan hyvin. Haluatko kertoa suhteestanne enemmän.
"Saatana on ateiteja ja kaikkia muitakin monin verroin älykkäämpi, koska sai sen älykkyyden Jumalalta."
Vaikea ottaa kantaa, kun ei ole havaintoja Saatanan älykkyydestä, muuta kuin sanasi. Vaikutat olevan hyvinkin läheinen Saatanan kanssa.
"Saatana voi vastustaa vain turvautumalla uskossa Jumalaan Jeesuksen nimessä sitä saatana pelkää, ei mitään muuta!"
Olet uskonnon uhri, et vaan ymmärrä sitä.Todistit juuri, että saatana on ovela!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana ei kysele ihmisen tahtoa. Tuo näkymätön ovela olento, lähettää demoninsa ihmisen sieluun vaikuttajaksi. Luzifer ei voi olla monessa paikassa yhtäaikaa, joten hän käyttää demoneja, joiden ohjeistus on saattaa uhrinsa kadotukseen, jotta voisi kerskata Jumalalle suosiostaan. Jumala haluaa ikuisen kaipuunsa mukaisesti, kuuliaisia ja hyvyyden pysyvästi, omasta vapaasta tahdostaan valinneita persoonia, ikuisiksi rakkaiksi lapsikseen, hyvyyden valtakuntaansa.
Juuri näin!
- Anonyymi
Aloittaja projisoi omia ongelmiaan ateisteihin.
- Anonyymi
Omia???????
- Anonyymi
Ateistina vastaan tähän(kin) aloitukseen että EVVK!
- Anonyymi
Kuka on keksinyt sen että täällä Euroopan takamailla Suomessa on alettu juutalaisten jumalan rengeiksi? Onhan meillä jumalat ihan omasta takaa: Ukko ylijumala ja muut. Tosi outoa!
- Anonyymi
Puhut omiasi
- Anonyymi
Ateistina en sentään usko ihan liirum laarumeihin 🤣
- Anonyymi
Ateistit juuri liirum iaareihin muuten ei voi olla ateisti
- Anonyymi
"taistellen samalla ankarasti Kristusta"
Miten olematonta vastaan voi taistella?- Anonyymi
Saatana hoitaa elämääsi suuntaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana hoitaa elämääsi suuntaa
Miten olemato voi vaikuttaa minun suuntaani mitenkään? Ja eikö uskontosi mukaan tuollaisesta valehtelusta joudu helvettiin? Tosin sinun onneksi sitä ei ole olemassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olemato voi vaikuttaa minun suuntaani mitenkään? Ja eikö uskontosi mukaan tuollaisesta valehtelusta joudu helvettiin? Tosin sinun onneksi sitä ei ole olemassa. ;)
Olet ateisti juuri sen takia koska annat huuhaa juttujen vaikuttaa sinuun!
- Anonyymi
Tyypillinen raivouskovaisen purkaus. Missä on se kristillinen hyvyys ja Jumalan hyvyys, jota teistit itsessään mainostavat? Kun miettii ateistipaIstan käsittämätöntä vihamielisyyttä, voin kuvitella, että heitä ohjaa Vihtahousun ilkeät pikku apurit.
- Anonyymi
Kartamme ja saarnaamme Raamatun sanaa.
Lähetyskäsky velvoittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717