Nyt siellä silmät suurina kuin pullonpohjat sormiaan napsuttaa kun on muka keksinyt suuria viisauksia.
Nuista asioista olen kirjoittanut vuosikymmeniä, saanut kirjoituksistani banneja bannien perään.
Kirjoittanut ylpeistä ja leuhkoista kukkopojista jotka kuvittelevat olevansa jotakin vaikka ovat vain kärpäsen paskan arvoisia maailman kaikkeudessa.
Metsämanin kommentti kentälle sain bannit neljä vuotta sitten.
Ainoa asia jonka metsäman saattaa tietää omasta päästään on paikka minne lehmä on haudattu, jos sitäkään.
https://youtu.be/7HZ_A44wgQQ?si=dErptBXFr8TjQ8Wc
Metsäman intoilee
Anonyymi-ap
5
223
Vastaukset
- Anonyymi
Pölyhiukkanen ei kysele lomakylän pitäjältä:
"Tiijättekö työ ketä myö ollaan?"- Anonyymi
Onko traumat?
- Anonyymi
Zetori ja valmet meni peräkkäin mehtätietä,tuli ylämäki niin zetori sanoi,"tästäkö,tästäkö,tästäkö......Valmet tuli perässä ja sano,niin,niin,niin,niin,......
- Anonyymi
Ihan itsekö keksit tuon tästäkö tästäkön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itsekö keksit tuon tästäkö tästäkön?
Eikö äiti sen keksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745