Nyt kum liike nyt ei enää kamppaile jumbosijasta vihreittein kans niin kumpi jää hännille? Roskapussipuolue vai vihreet?
Kumpi jää jumbosijalle vihreät vai roskapussipuolue
11
259
Vastaukset
- Anonyymi
roskapussista voi löytyy joskus hyvät evväät jos on kokkoomuslaisen roskapussi..
- Anonyymi
Sdp ottaa voiton, Kokoomus toinen, Keskusta kolmonen, Perussuomalaiset neljäs, Vasemmistoliitto kahdella valitulla viides ja Vihreät yhdellä paikalla kuudes.
terveisin jo 80-luvulta politiikkaa seurannut kylänmies ja vieläpä viisas sellai.- Anonyymi
Tämä on hyvä näkemys. Liike nyt ei taida asettaa yhtään ehdokasta. Persut tippuu kuin kana orrelta.
- Anonyymi
Me Kookoomuslaiset voitamme. Apupuolueemme persut ja keskusta kisaavat hopeasta. Neljäntenä demarit.
- Anonyymi
Orimattilan kokoomus munasi ittensä kymmeniksi vuosiksi Hennan pääarkkitehtinä. Olkaa onnellisia jos pääsette ennää edes kolmanneksi.
- Anonyymi
Eikö nuo oo molemmat roskapussi puolueita.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto ja SDP tulee olemaan suurimmat.
Talbot Tarmo saa ääneni.- Anonyymi
Sama täällä. Tarmolle meidän perheen äänet. 4 kpl.
- Anonyymi
Minä ja perheeni ja sukulaisemme sekä kaverimme ja heidän sukulaiset äänestää demareita. Orimattilasta tulee jälleen punainen ja persut sekä kokkareet kompostoidaan artjärven peltoihin.
- Anonyymi
Hyvä urealannoitus tulee kuspäistä. Kannatetaan.
- Anonyymi
Demareilla on nyt nousukiito. Purran porukalla on jo lähtö laskenta alkanut. Teräs Vesa on seuraava päällikkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709