Nyt kum liike nyt ei enää kamppaile jumbosijasta vihreittein kans niin kumpi jää hännille? Roskapussipuolue vai vihreet?
Kumpi jää jumbosijalle vihreät vai roskapussipuolue
11
225
Vastaukset
- Anonyymi
roskapussista voi löytyy joskus hyvät evväät jos on kokkoomuslaisen roskapussi..
- Anonyymi
Sdp ottaa voiton, Kokoomus toinen, Keskusta kolmonen, Perussuomalaiset neljäs, Vasemmistoliitto kahdella valitulla viides ja Vihreät yhdellä paikalla kuudes.
terveisin jo 80-luvulta politiikkaa seurannut kylänmies ja vieläpä viisas sellai.- Anonyymi
Tämä on hyvä näkemys. Liike nyt ei taida asettaa yhtään ehdokasta. Persut tippuu kuin kana orrelta.
- Anonyymi
Me Kookoomuslaiset voitamme. Apupuolueemme persut ja keskusta kisaavat hopeasta. Neljäntenä demarit.
- Anonyymi
Orimattilan kokoomus munasi ittensä kymmeniksi vuosiksi Hennan pääarkkitehtinä. Olkaa onnellisia jos pääsette ennää edes kolmanneksi.
- Anonyymi
Eikö nuo oo molemmat roskapussi puolueita.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto ja SDP tulee olemaan suurimmat.
Talbot Tarmo saa ääneni.- Anonyymi
Sama täällä. Tarmolle meidän perheen äänet. 4 kpl.
- Anonyymi
Minä ja perheeni ja sukulaisemme sekä kaverimme ja heidän sukulaiset äänestää demareita. Orimattilasta tulee jälleen punainen ja persut sekä kokkareet kompostoidaan artjärven peltoihin.
- Anonyymi
Hyvä urealannoitus tulee kuspäistä. Kannatetaan.
- Anonyymi
Demareilla on nyt nousukiito. Purran porukalla on jo lähtö laskenta alkanut. Teräs Vesa on seuraava päällikkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707