Heippa nainen kaipaisitko apulaista koti/Pihatöihin kotiin tai mökille. Vai onko huolto/korjaus tarvetta autolle. Tai miksei vain illanviettoa, kuskina oloa ym mitä nyt mieleen tuleekin🤔 yhteyttä saa sähköpostilla.
jokuvain1985@hotmail.com voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 39v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee
Nainen kaipaatko apulaista
7
259
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko "jokuvain" saanut jo paljon vastauksia? :)
- Anonyymi
Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies.
- Anonyymi
"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.
Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.
Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta.Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.
Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.
Miesten mies mitään naista kaipaa, , olet siis Autoseksuaali .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.
Olen myöhäissyntyinen aseksuaali ja voi miten elämä on mukavaa, kun ei ole lähellä ketään joka p....a ruikuttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007