Nainen kaipaatko apulaista

Anonyymi-ap

Heippa nainen kaipaisitko apulaista koti/Pihatöihin kotiin tai mökille. Vai onko huolto/korjaus tarvetta autolle. Tai miksei vain illanviettoa, kuskina oloa ym mitä nyt mieleen tuleekin🤔 yhteyttä saa sähköpostilla.
 jokuvain1985@hotmail.com voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 39v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee

7

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko "jokuvain" saanut jo paljon vastauksia? :)

• Anonyymi

Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies.

• Anonyymi

"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
        Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
        Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.

Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
        Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
        Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.

Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta.

Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.

Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten mies mitään naista kaipaa, , olet siis Autoseksuaali .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.

Olen myöhäissyntyinen aseksuaali ja voi miten elämä on mukavaa, kun ei ole lähellä ketään joka p....a ruikuttaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31