Sisaruksista tuli sekopäisiä rikollisia ja kukaaan ei noudattanut lakia syystä että laiton ite istuu seuroissa ja leikkii pyhimystä ja oli ajamassa sisarukset saatanalle
mun mutsi oli rikollinen
58
485
Vastaukset
- Anonyymi
pyhä kolmi naisuus
- Anonyymi
sitä totesin vain että saatanalle on söännöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä totesin vain että saatanalle on söännöt
laki tappaa
Lestateilla romaniloella ja jehovilla on ite kullakin porukalla omat säännöt ja lait, Suomen laki ei heitä heidän omasta mielestä koske. Etuisuudet kyllä kelepoovatten…
- Anonyymi
Eileen vuorno tappoi kuus miestä ja valehteli kaiken.
On niitä monenlaisia äitiväessäkin. - Anonyymi
Äitisi on kuin "kala vedessä" lesta sakissa. Ei kait missään liikkeessä ole niin paljon paatuneita sieluja kuin lestatiolaisessa liikkeessä.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Asiaa!
Nuoko ne ovat, jotka pyhien joukkoon luetaan, joita me pilkka- ja naurusananlaskuina pidimme.
- Anonyymi
Karmeata väkeä ,
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Ro*maneissa ja velluixsa on rehellisiökin, kaikkia ei saa leimata!
Mutta kavahdan aina kun joudun vellun kanssa tekemisiin,-samoin kun teen kansallispukuistenkin kanssa. Otan selvää siitä, onko hän rötösvellu, -jos on. Vetäydyn hiljaa takavasemmalle.
- Anonyymi
Romaneita ei saa verrata lervoihin. Osa romaneista tekee pientä vilppiä eläkkeen, kun taas nämä suurrikolliset havittelee suuria taloudellisia hyötyjä vilpin keinoin.
- Anonyymi
Toimiiko eri paikkakunnilla
- Anonyymi
Se saatana tuhoo kaikkien elämänvoin istuu vaikka kuolleena ojasssa ei oma tunto herää mut kun sattuu hyvä päivä ja kaikki menee hyvin sieltä tulee heti yhteyden otto sairas ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se saatana tuhoo kaikkien elämänvoin istuu vaikka kuolleena ojasssa ei oma tunto herää mut kun sattuu hyvä päivä ja kaikki menee hyvin sieltä tulee heti yhteyden otto sairas ihminen
En tiedä mistä tollasia tulee iskee ku sika kimppuun ja jako mieli tautien kun vaan lapsi vähän itsenäistyy se on sille kuolemaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä tollasia tulee iskee ku sika kimppuun ja jako mieli tautien kun vaan lapsi vähän itsenäistyy se on sille kuolemaksi
Veren paineet nousee luulee et voi omistaa lapsensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veren paineet nousee luulee et voi omistaa lapsensa
Valehtelee minkä kerkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelee minkä kerkee
Ihmiset on sen talutus nuorassa se vaan sanoo et heikottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset on sen talutus nuorassa se vaan sanoo et heikottaa
Ja heti löytyy auttajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heti löytyy auttajia
Ja sit ne hyökkää sen uhrien kimppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit ne hyökkää sen uhrien kimppuun
Vihaa kun ei saa otetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaa kun ei saa otetta
Ja sanoo et muut vihaa sitä
- Anonyymi
En tiedä mitä faija ajatteli kun se meni narsistin kanssa naimisiin
- Anonyymi
Nythän uskovaiset sen ympärillä selittää kuinka faija oli paha ihminen ja ne hyökkää mun kimppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän uskovaiset sen ympärillä selittää kuinka faija oli paha ihminen ja ne hyökkää mun kimppuun
Faija oli kova tekee työtä ja nyt menee sen rahat rosvon taskuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faija oli kova tekee työtä ja nyt menee sen rahat rosvon taskuun
Tyyppi elää sen eläkkeillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyyppi elää sen eläkkeillä
Hyväksi käyttäjä jos vain pystyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksi käyttäjä jos vain pystyy
Haukku faijaa lapseksi ja moni meni lankaan itse on lapsi narsistilla ei ole omaa tuntoa ehkä sellainen et puhuteltaessa tekee parannuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukku faijaa lapseksi ja moni meni lankaan itse on lapsi narsistilla ei ole omaa tuntoa ehkä sellainen et puhuteltaessa tekee parannuksen
Sairas tyyppi on heti tuomitsemassa mut kun ei saa otetta kääntää vaikka maan ympäri et sais kiinni ja veren paineet nousee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas tyyppi on heti tuomitsemassa mut kun ei saa otetta kääntää vaikka maan ympäri et sais kiinni ja veren paineet nousee
vaino harhanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaino harhanen
sai minut musta maalattua ympäröiville ihmisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sai minut musta maalattua ympäröiville ihmisille
tottakai aina löytyy syyllinen yhteis kunnan perä reikä ja tottakai ne on mielissään kun olen uskovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai aina löytyy syyllinen yhteis kunnan perä reikä ja tottakai ne on mielissään kun olen uskovainen
yhteis kunta saatana hyökkää kimppuun kuin yleinen syyttäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osti telkkarin siskolle ja ajo kolarin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osti telkkarin siskolle ja ajo kolarin
veljet haukkuu päivästä toiseen ja uhkailee millon milläkin pakko hoidolla ja poliisilla kannabiksen kasvo sen mökillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
veljet haukkuu päivästä toiseen ja uhkailee millon milläkin pakko hoidolla ja poliisilla kannabiksen kasvo sen mökillä
ja sitä pilkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaino harhanen yhteis kunta suomalaisten kansan tauti yrittävät omat harhansa syöttää ihmisille tottakai kun on uskovainen apuri niin koko lesta lauma on vaino harhanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaino harhanen yhteis kunta suomalaisten kansan tauti yrittävät omat harhansa syöttää ihmisille tottakai kun on uskovainen apuri niin koko lesta lauma on vaino harhanen
no enpä sit ookkaan muuta tehnyt kun ollut väliin putoaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaino harhanen
Veipä mut kerran terveys keskus lääkärille se oli oikein pirullinen saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veipä mut kerran terveys keskus lääkärille se oli oikein pirullinen saatana
joskus meinattiin lapset ottaa huostaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus meinattiin lapset ottaa huostaan
Joskus se selitti et joku kätilö ois halunnut mut olis ottanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulee mieleen et onko mut varastettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hänet tuntien se halusi jonkun lapsen ja keksi tarinan et joku olis halunnut mut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hänet tuntien se halusi jonkun lapsen ja keksi tarinan et joku olis halunnut mut
ei noista tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei noista tiedä
varastettu tai ei tällaisia sikoja lestat on menee joo kuin kala vedessä
- Anonyymi
Ei saa rakkautta ehkä se maailma rakastaa mun rakkauteni kuuluu muille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa rakkautta ehkä se maailma rakastaa mun rakkauteni kuuluu muille
Sen kun muistaa älä rakasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun muistaa älä rakasta
Kun sellaista ei ole olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sellaista ei ole olemassa
Muuten kyllä voi mutta se ei ole ihminen jota rakastan tunteita sillä voi olla mut ne voi heittää helvettiin ne ei oo rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kyllä voi mutta se ei ole ihminen jota rakastan tunteita sillä voi olla mut ne voi heittää helvettiin ne ei oo rakkautta
Aikanaan yksi oululainen lesta perkele johon rakastuin sano ettei ole tunteita pers läpi alko skitsoilee suvareissa kun en rakastanutkaan ja marttyyri veti rinkiä suvareissa ukkonsa kanssa vittu naama päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikanaan yksi oululainen lesta perkele johon rakastuin sano ettei ole tunteita pers läpi alko skitsoilee suvareissa kun en rakastanutkaan ja marttyyri veti rinkiä suvareissa ukkonsa kanssa vittu naama päällä
Mikkis saarnaa viljalle synnit anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkis saarnaa viljalle synnit anteeksi
Istuu samoin seuroissa kun muutkin lerva perkeleet
- Anonyymi
Lestaporukoissa naisrikolliset on kyllä vähemmistöä, jos ollenkaan. Naiset on synnytyskoneena. Uros koirat ovat niitä jotka vaeltelevat ja tekevät pahaa ympärilleen.
- Anonyymi
Akka pissii ukon päälle ja ukolla nousee keppi pystyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akka pissii ukon päälle ja ukolla nousee keppi pystyyn
Ne on niin häiriintyneitä ettei heidän uskolla normaalia pari suhdetta saa aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on niin häiriintyneitä ettei heidän uskolla normaalia pari suhdetta saa aikaan
Missä vika kun pitäs olla oikee usko
Papa Was A Rolling Stone…😵💫
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763