Helppiä

alaoittelija

Siis aloitin vasta eilen... joidenkin tutoriaalien mukaan olen tehnyt todella alkeellisia ohjelmia. Mistä johtuu kun painan enter siinä ohjelmassa se aina sammuu.. mitä siiinä pitää painaa kun kirjoittaa vaikka vastauksen tai jotain.. toivottavasti joku ymmärsi

7

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme ymmärtäneet. Laita se koko ohjelma tähän, niin se jo valaisisi lisää ongelmaasi.

• aloittelija192u4rnkfs

Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
        jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S

• semmosta
        aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:

Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
        jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S

Että miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??

• kannabis

mitä lääkketiä sä vedät ku sulta lähtee nii outoo juttuu. Ohjelmointi on homojen hommaa

• tietoa

Kuten tuossa ylempänä mainittiin kysymykseesi on mahdoton vastata jos et laita tänne edes sitä kysymyksesi kohtaa ja muutamaa seuraavaa riviä koodistasi.

Kristallipallo olis tietysti hyvä näissä hommissa mutta ainakaan mulla ei sellaista ole.:)

• *BSD
        semmosta kirjoitti:

Että miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??

Siis kun käännät dev-c :lla niin sinne hakemistoon syntyy myös foo.exe, joka on suoritettava versio tosta c/c -koodista. Windowsissa helpoin tapa on nähdä mitä ohjelmassa tapahtuu (ilman system("PAUSE")-kikkailuja) on ajaa se ohjelma komentoriviltä:

cd hakemisto
        foo.exe

Noin näkee sitten kaikki loputkin tekstit, joita ohjelma suoltaa.

• n0b

...ellet halua komentorivikikkailuja niin esimerkikiksi mainin lopppuun

std::cin.get(); tai getchar();

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe