Huomatkaa että kohta 8:37 on poistettu vuoden 1938 Raamatunkäännöksestä!
Vuoden 1992 käännökseen se on taas palautettu!
""""8:37 Mutta Philippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon Jesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi."""
Kenen intresseissä on pimittää keskeisin Raamatun sanoma?: Usko Jeesukseen pelastaa!
Vain vellun ja paholaisen,
Apt.
8:35 Niin Philippus avasi suunsa ja rupesi tästä kirjoituksesta hänelle saarnaamaan evankeliumia Jesuksesta.
8:36 Ja kuin he tiellä vaelsivat, tulivat he veden tykö, ja kamaripalvelia sanoi: katso, tässä on vesi: mikä estää minua kastamasta?
8:37 Mutta Philippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon Jesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi.
8:38 Niin hän käski seisahtaa vaunun; ja he astuivat molemmat veteen, Philippus ja kamaripalvelia, ja hän kasti hänen.
Biblia paljastaa että vl,t pimittävät Hoviherran uskontunnustuksen Jeesukseen!
27
256
Vastaukset
Tässä sama kohta vuosien 1933/38 KirkkoRaamatusta.
Vellit pääsivät poistamaan silloin kohdan Apt.8:37
Apt.
8:35 Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.
8:36 Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
8:38 Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.Tekijänoikeudet estävät laittamassa vuoden 1992 käännöstä tänne!
445759027 kirjoitti:
Evlut kirkko on rahanahne paska.
Ajattelepa velluja, he maksavat kirkollisveroa ja rahankeruuyhdistyksen jäsenmaksun ja lukuisat kolehdit "kollehtat' lisäksi.
Sitten he ostavat ylihintaista pullaa myyjäisistä, että toimitalolle saadaan viimeistä huutoa olevat urut.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Ajattelepa velluja, he maksavat kirkollisveroa ja rahankeruuyhdistyksen jäsenmaksun ja lukuisat kolehdit "kollehtat' lisäksi.
Sitten he ostavat ylihintaista pullaa myyjäisistä, että toimitalolle saadaan viimeistä huutoa olevat urut.Se on kyllä järkyttävä määrä, mitä vl-naiset joutuvat tekemään ilmaista työtä rauhayhdistysten kahvituksissa, leipomisessa ja myyjäisissä.
- Anonyymi
Sitten he ostavat ylihintaista pullaa myyjäisistä, että toimitalolle saadaan viimeistä huutoa olevat urut.Mitäs toi kuulu useasti kylvetetylle demonipesälle?
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä järkyttävä määrä, mitä vl-naiset joutuvat tekemään ilmaista työtä rauhayhdistysten kahvituksissa, leipomisessa ja myyjäisissä.
Orjatyötä. Vl-liike orjuuttaa naisensa.
- Anonyymi
Orjatyötä. Vl-liike orjuuttaa naisensa.
Kyllä vl-ihmisetkin maksavat kymmenykset vl-liikkeelle ilmaisella työllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs toi kuulu useasti kylvetetylle demonipesälle?
-00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on mienkiintoinen aihe!
- Anonyymi
Eivät estä:
35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.
36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [
37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, kuka suomentaa tuon minulle?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs toi kuulu useasti kylvetetylle demonipesälle?
Sinut varmaan tuntee jo kauas pahasta hajusta, jos et peseydy.
En ole kuullut että vl-harhaoppi kieltäisi peseytymisenkin.Anonyymi kirjoitti:
Orjatyöllä! Ihmettelen miten niistä miljoonalahjuksista mitä SRK sai, ei liiennyt yhtään seurakunnan hyväksi ,kun orjatyö on tuon putiikin tuntomerkki edelleen!
Anonyymi kirjoitti:
Eivät estä:
35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.
36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [
37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.No Uskotko sinä Jeesukseen?
- Anonyymi
Demonipesä
Charlotta, kulkuset kilisee-00 - Anonyymi
Kiitti Saalemin pastori.
Onko nykyään Saalemissa ollenkaan opetusta harhaopista? Sitä oli voimakkaasti Kai Antturin aikaan.
Linkissä aiheen runko:
https://youtu.be/sXB5p7RdpMkAnonyymi kirjoitti:
Toinen puhe:
https://youtu.be/LBYcZl-eZjIKiitos kiitoksesta ja linkeistä, jossa Herran väkevät soturit, Veikko ja Weijo antavat vastauksen kysymykseesi.
Jos nyt vastaisin jotakin, vesittäisin Veikon ja Weijo sanoman, sanoman jota ei voi kuitata muutamalla sanalla ja lauseella.
Kehotan jokaista katsomaan Veikon ja Weijo todistukset, mutta varoitan että he tarjoilevat vahvaa ruokaa!
Tämä on kyllä hölynpölyä, vllillä tuskin on mitään osaa tai arpaa siihen ettei tuota jaetta ole -38 käännöksessä. Liekkö tuo puuttunut kyseisessä käännöksessä käytetyistä tärkeimmistä käsikirjoituksista ja siksi jätetty pois. Mutta silti, ei tuo mikään vllien käännös ole eikä -38:a juurikaan käytetä vanhoillislestadiolaisten seuroissa.
Todista väitteesi. Kyllä Raamatunkäännöskomiteassa ovat vellut olleet silloinkin. Tosin nuo komiteat vl-täydennyksellä ,ovat Raamatun VÄÄNNÖSkomiteoita!
- Anonyymi
Todista väitteesi. Kyllä Raamatunkäännöskomiteassa ovat vellut olleet silloinkin. Tosin nuo komiteat vl-täydennyksellä ,ovat Raamatun VÄÄNNÖSkomiteoita!
99%:ssa seurapuheista ei käytetä -38 -käännöstä eli Juuson väite on luultavasti totta.
Anonyymi kirjoitti:
99%:ssa seurapuheista ei käytetä -38 -käännöstä eli Juuson väite on luultavasti totta.
Asia lähti väärille raiteille siinä mielessä, etten tarkoita mistä seuroissa saarnataan nyt. Tarkoitin sitä, että kenen intresseissä oli poistaa niin keskeinen kohta 33/38 Raamatusta? Vahinko se ei voi olla, se on liki mahdotonta.
Selvä analogia on, että vain sielunvihollinen haluaa pimittää Raamatun tärkeimmän sanoman:Vain usko Jeesukseen pelastaa (usko täytyy omalla suulla tunnustaa) ja Usko Hänen verensä tuomaan sovitukseen. -joka tulee lahjavanhurskautena, itse itseämme emme voi puhdistaa. Jos vellujen lailla, yritämme puhdistaa itsemme,-astumme armon alta lain alle! Kirouksen alle!
Valitettavasti vl ei voi suullansa tunnustaa suoraa uskoaan Jeesukseen, eikä Jeesusta Herraksi, koska vain Pyhässä Hengessä oleva voi tunnustaa Jeesuksen Herraksi!
Tiedän että tuo kirjoittamani loukkaa valtavasti velluja. En ole sadisti, joka tykkää kiusata ihmisiä, mutta Jeesus on kompastuskivi monelle!
Minun on kerrottava Totuus, eikä miellyttää. Jos lupaisin tuulta ja tyhjää . . .- Anonyymi
Asia lähti väärille raiteille siinä mielessä, etten tarkoita mistä seuroissa saarnataan nyt. Tarkoitin sitä, että kenen intresseissä oli poistaa niin keskeinen kohta 33/38 Raamatusta? Vahinko se ei voi olla, se on liki mahdotonta.
Selvä analogia on, että vain sielunvihollinen haluaa pimittää Raamatun tärkeimmän sanoman:Vain usko Jeesukseen pelastaa (usko täytyy omalla suulla tunnustaa) ja Usko Hänen verensä tuomaan sovitukseen. -joka tulee lahjavanhurskautena, itse itseämme emme voi puhdistaa. Jos vellujen lailla, yritämme puhdistaa itsemme,-astumme armon alta lain alle! Kirouksen alle!
Valitettavasti vl ei voi suullansa tunnustaa suoraa uskoaan Jeesukseen, eikä Jeesusta Herraksi, koska vain Pyhässä Hengessä oleva voi tunnustaa Jeesuksen Herraksi!
Tiedän että tuo kirjoittamani loukkaa valtavasti velluja. En ole sadisti, joka tykkää kiusata ihmisiä, mutta Jeesus on kompastuskivi monelle!
Minun on kerrottava Totuus, eikä miellyttää. Jos lupaisin tuulta ja tyhjää . . .Mutta syytät vlliä semmosesta mihin ne ei oo syyllisiä ja se on vaan yksinkertaisesti ala-arvosta vaikka miten yrität oikeuttaa sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta syytät vlliä semmosesta mihin ne ei oo syyllisiä ja se on vaan yksinkertaisesti ala-arvosta vaikka miten yrität oikeuttaa sitä.
Juuso, olet oikeassa! Minun olisi pitänyt laittaa kysymysmerkki väitteeni perään, mutta analogisesti vain vellujen ja sarvipään intressi oli pimittää ko. Raamatunkohta!
Anonyymi kirjoitti:
Mutta syytät vlliä semmosesta mihin ne ei oo syyllisiä ja se on vaan yksinkertaisesti ala-arvosta vaikka miten yrität oikeuttaa sitä.
Juuso, odotan edelleen todisteita väitteesi tueksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932