Biblia paljastaa että vl,t pimittävät Hoviherran uskontunnustuksen Jeesukseen!

Huomatkaa että kohta 8:37 on poistettu vuoden 1938 Raamatunkäännöksestä!
Vuoden 1992 käännökseen se on taas palautettu!

""""8:37 Mutta Philippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon Jesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi."""

Kenen intresseissä on pimittää keskeisin Raamatun sanoma?: Usko Jeesukseen pelastaa!

Vain vellun ja paholaisen,

Apt.
8:35 Niin Philippus avasi suunsa ja rupesi tästä kirjoituksesta hänelle saarnaamaan evankeliumia Jesuksesta.
8:36 Ja kuin he tiellä vaelsivat, tulivat he veden tykö, ja kamaripalvelia sanoi: katso, tässä on vesi: mikä estää minua kastamasta?
8:37 Mutta Philippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon Jesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi.
8:38 Niin hän käski seisahtaa vaunun; ja he astuivat molemmat veteen, Philippus ja kamaripalvelia, ja hän kasti hänen.

27

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä sama kohta vuosien 1933/38 KirkkoRaamatusta.
      Vellit pääsivät poistamaan silloin kohdan Apt.8:37

Apt.
      8:35 Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.
      8:36 Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
      8:38 Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.

• Tekijänoikeudet estävät laittamassa vuoden 1992 käännöstä tänne!

• Evlut kirkko on rahanahne paska.

• 445759027 kirjoitti:

Evlut kirkko on rahanahne paska.

Ajattelepa velluja, he maksavat kirkollisveroa ja rahankeruuyhdistyksen jäsenmaksun ja lukuisat kolehdit "kollehtat' lisäksi.

Sitten he ostavat ylihintaista pullaa myyjäisistä, että toimitalolle saadaan viimeistä huutoa olevat urut.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Ajattelepa velluja, he maksavat kirkollisveroa ja rahankeruuyhdistyksen jäsenmaksun ja lukuisat kolehdit "kollehtat' lisäksi.

Sitten he ostavat ylihintaista pullaa myyjäisistä, että toimitalolle saadaan viimeistä huutoa olevat urut.

Se on kyllä järkyttävä määrä, mitä vl-naiset joutuvat tekemään ilmaista työtä rauhayhdistysten kahvituksissa, leipomisessa ja myyjäisissä.

• Anonyymi

Mitäs toi kuulu useasti kylvetetylle demonipesälle?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä järkyttävä määrä, mitä vl-naiset joutuvat tekemään ilmaista työtä rauhayhdistysten kahvituksissa, leipomisessa ja myyjäisissä.

Orjatyötä. Vl-liike orjuuttaa naisensa.

• Anonyymi

Orjatyötä. Vl-liike orjuuttaa naisensa.

Kyllä vl-ihmisetkin maksavat kymmenykset vl-liikkeelle ilmaisella työllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on mienkiintoinen aihe!

• Anonyymi

Eivät estä:

35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.
        36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [
        37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
        38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, kuka suomentaa tuon minulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinut varmaan tuntee jo kauas pahasta hajusta, jos et peseydy.
        En ole kuullut että vl-harhaoppi kieltäisi peseytymisenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Orjatyöllä! Ihmettelen miten niistä miljoonalahjuksista mitä SRK sai, ei liiennyt yhtään seurakunnan hyväksi ,kun orjatyö on tuon putiikin tuntomerkki edelleen!

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät estä:

35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.
        36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [
        37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
        38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

No Uskotko sinä Jeesukseen?

• Anonyymi

Demonipesä

Charlotta, kulkuset kilisee-00

• Miten sen kauniisti sanoisin? Terveydenhultomme rappio alkaa näkymään täälläkin.

• Anonyymi

Kiitti Saalemin pastori.

Onko nykyään Saalemissa ollenkaan opetusta harhaopista? Sitä oli voimakkaasti Kai Antturin aikaan.

Linkissä aiheen runko:
      https://youtu.be/sXB5p7RdpMk

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen puhe:
        https://youtu.be/LBYcZl-eZjI

Kiitos kiitoksesta ja linkeistä, jossa Herran väkevät soturit, Veikko ja Weijo antavat vastauksen kysymykseesi.

Jos nyt vastaisin jotakin, vesittäisin Veikon ja Weijo sanoman, sanoman jota ei voi kuitata muutamalla sanalla ja lauseella.

Kehotan jokaista katsomaan Veikon ja Weijo todistukset, mutta varoitan että he tarjoilevat vahvaa ruokaa!

• Tämä on kyllä hölynpölyä, vllillä tuskin on mitään osaa tai arpaa siihen ettei tuota jaetta ole -38 käännöksessä. Liekkö tuo puuttunut kyseisessä käännöksessä käytetyistä tärkeimmistä käsikirjoituksista ja siksi jätetty pois. Mutta silti, ei tuo mikään vllien käännös ole eikä -38:a juurikaan käytetä vanhoillislestadiolaisten seuroissa.

• Todista väitteesi. Kyllä Raamatunkäännöskomiteassa ovat vellut olleet silloinkin. Tosin nuo komiteat vl-täydennyksellä ,ovat Raamatun VÄÄNNÖSkomiteoita!

• Anonyymi

Todista väitteesi. Kyllä Raamatunkäännöskomiteassa ovat vellut olleet silloinkin. Tosin nuo komiteat vl-täydennyksellä ,ovat Raamatun VÄÄNNÖSkomiteoita!

99%:ssa seurapuheista ei käytetä -38 -käännöstä eli Juuson väite on luultavasti totta.

• Anonyymi kirjoitti:

99%:ssa seurapuheista ei käytetä -38 -käännöstä eli Juuson väite on luultavasti totta.

Asia lähti väärille raiteille siinä mielessä, etten tarkoita mistä seuroissa saarnataan nyt. Tarkoitin sitä, että kenen intresseissä oli poistaa niin keskeinen kohta 33/38 Raamatusta? Vahinko se ei voi olla, se on liki mahdotonta.

Selvä analogia on, että vain sielunvihollinen haluaa pimittää Raamatun tärkeimmän sanoman:Vain usko Jeesukseen pelastaa (usko täytyy omalla suulla tunnustaa) ja Usko Hänen verensä tuomaan sovitukseen. -joka tulee lahjavanhurskautena, itse itseämme emme voi puhdistaa. Jos vellujen lailla, yritämme puhdistaa itsemme,-astumme armon alta lain alle! Kirouksen alle!

Valitettavasti vl ei voi suullansa tunnustaa suoraa uskoaan Jeesukseen, eikä Jeesusta Herraksi, koska vain Pyhässä Hengessä oleva voi tunnustaa Jeesuksen Herraksi!

Tiedän että tuo kirjoittamani loukkaa valtavasti velluja. En ole sadisti, joka tykkää kiusata ihmisiä, mutta Jeesus on kompastuskivi monelle!
        Minun on kerrottava Totuus, eikä miellyttää. Jos lupaisin tuulta ja tyhjää . . .

• Anonyymi

Asia lähti väärille raiteille siinä mielessä, etten tarkoita mistä seuroissa saarnataan nyt. Tarkoitin sitä, että kenen intresseissä oli poistaa niin keskeinen kohta 33/38 Raamatusta? Vahinko se ei voi olla, se on liki mahdotonta.

Selvä analogia on, että vain sielunvihollinen haluaa pimittää Raamatun tärkeimmän sanoman:Vain usko Jeesukseen pelastaa (usko täytyy omalla suulla tunnustaa) ja Usko Hänen verensä tuomaan sovitukseen. -joka tulee lahjavanhurskautena, itse itseämme emme voi puhdistaa. Jos vellujen lailla, yritämme puhdistaa itsemme,-astumme armon alta lain alle! Kirouksen alle!

Valitettavasti vl ei voi suullansa tunnustaa suoraa uskoaan Jeesukseen, eikä Jeesusta Herraksi, koska vain Pyhässä Hengessä oleva voi tunnustaa Jeesuksen Herraksi!

Tiedän että tuo kirjoittamani loukkaa valtavasti velluja. En ole sadisti, joka tykkää kiusata ihmisiä, mutta Jeesus on kompastuskivi monelle!
        Minun on kerrottava Totuus, eikä miellyttää. Jos lupaisin tuulta ja tyhjää . . .

Mutta syytät vlliä semmosesta mihin ne ei oo syyllisiä ja se on vaan yksinkertaisesti ala-arvosta vaikka miten yrität oikeuttaa sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta syytät vlliä semmosesta mihin ne ei oo syyllisiä ja se on vaan yksinkertaisesti ala-arvosta vaikka miten yrität oikeuttaa sitä.

Juuso, olet oikeassa! Minun olisi pitänyt laittaa kysymysmerkki väitteeni perään, mutta analogisesti vain vellujen ja sarvipään intressi oli pimittää ko. Raamatunkohta!

• Anonyymi kirjoitti:

Juuso, odotan edelleen todisteita väitteesi tueksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe