Valtio vaihtaa avoimmeen lähdekoodiin!
Windowsille kengää!
Orpo haluaa leikata lisenssimaksuista
97
484
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mut Purra ei siihen suostu, se kun palvoo kaikkea amerikkalaista! Köyhiltä rahat pois ja lisää rahaa rikkaille, sehän se on Trumpin meininkikin ja sanoi että olisi äänestänyt Trumppia jos olisi voinut.
Mitä yhteistä muuten on Trumpilla ja Purralla? No, molemmat on horoskoopissa Kaksosia ja Kaksoset tiedetään useimmiten valehtelijoiksi ja pettureiksi!- Anonyymi
Ukrainaan se Purra rahat tunkee, nyt jo 3 Miljardia suomalaisten rahoja!
- Anonyymi
Purra tunkee rahat ukrainaan hengenheimolaisille natseille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainaan se Purra rahat tunkee, nyt jo 3 Miljardia suomalaisten rahoja!
AI KAMALAA... Windows 4-ydinonglema on nyt todistettu
Mint on tietokoneen hieno käyttöjärjestelmä ♥ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra tunkee rahat ukrainaan hengenheimolaisille natseille!
Se vaan että ne natsit on oikeasti VENÄJÄLLÄ! Eikä siis Ukrainassa. Vaikka venäjätrollit muuta väittääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan että ne natsit on oikeasti VENÄJÄLLÄ! Eikä siis Ukrainassa. Vaikka venäjätrollit muuta väittääkin.
Paskapuhetta, Ukrainassa on natsit ja jopa vallassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on natsit ja jopa vallassa. Linux-kernelissä puolestaan on torvelot ja jopa vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Ukrainassa natseja, koko natsiväite on Putlerin KEKSITTY TEKOSYY jotta hän saisi vallata Ukrainan. Todellinen syy on viljavat maat joita Putler kadehtii, sekä mineraalit! Ja tietenkin se että hän haluaa palauttaa Neuvostoliiton entiselleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on natsit ja jopa vallassa. Linux-kernelissä puolestaan on torvelot ja jopa vallassa.
Linuxissa ei ole mitään torveloita joten valehtelet!
- Anonyymi
Miksi et osaa kirjoittaa?
- Anonyymi
Mikse osaa muuta kuin vittuilla ja sitäkään et osaa!
- Anonyymi
Tulee olemaan aika kallis operaatio. Joten ei kannata.
- Anonyymi
Miten niin kallis! Paskat!
- Anonyymi
Se on harha luulo että vaihto tulisi kalliiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin kallis! Paskat!
Ensinnäkin pitää ostaa lisensit linuksille. Ei linux ole ilmainen bisness käytössä. Sitten pitää vielä päivittää kaikki tietokoneet ja kouluttaa käyttäjät ja ylläpitäjän käyttämään niitä. Sitten pitää vielä kaikki data ja apit saada yhteensopivaksi uuden järjestelmän kanssa. jne.
Tulee maksamaan paljon enemmän kuin pysyä nykyisessä järjestelmässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on harha luulo että vaihto tulisi kalliiksi!
Ei ole. Sinulla vain ei ole mitään kokemusta miten homma toimii bisneksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin pitää ostaa lisensit linuksille. Ei linux ole ilmainen bisness käytössä. Sitten pitää vielä päivittää kaikki tietokoneet ja kouluttaa käyttäjät ja ylläpitäjän käyttämään niitä. Sitten pitää vielä kaikki data ja apit saada yhteensopivaksi uuden järjestelmän kanssa. jne.
Tulee maksamaan paljon enemmän kuin pysyä nykyisessä järjestelmässä.> Ensinnäkin pitää ostaa lisensit linuksille. Ei linux ole ilmainen
> bisness käytössä.
Hyvinpä olet asioista perillä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee maksamaan paljon enemmän kuin pysyä nykyisessä järjestelmässä.Ai lisenssit linuxeille? Riippuu jakelusta, ei kaikkiin jakeluihin tarvii mitään bisnes-lisenssejä!! Joten puhut pehmosia!
Eikä se maksa enemmän kuin windowsissa pysyminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Ensinnäkin pitää ostaa lisensit linuksille. Ei linux ole ilmainen
> bisness käytössä.
Hyvinpä olet asioista perillä :)"Hyvinpä olet asioista perillä :)"
Paremmin kuin sinä. ;)
Montakos vuosikymmentä sinulla onkaan kokemusta linux sta bisnes puolella? ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai lisenssit linuxeille? Riippuu jakelusta, ei kaikkiin jakeluihin tarvii mitään bisnes-lisenssejä!! Joten puhut pehmosia!
Eikä se maksa enemmän kuin windowsissa pysyminen!Mutta valtio tarvitsee.
"Eikä se maksa enemmän kuin windowsissa pysyminen!"
Kyllä maksaa, koska tähän mukaan tulee muutostyöt, koulutukset jne. Ilmeisesti luulet että homma on sillä selvä kun asennetaan linuksi työkoneelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta valtio tarvitsee.
"Eikä se maksa enemmän kuin windowsissa pysyminen!"
Kyllä maksaa, koska tähän mukaan tulee muutostyöt, koulutukset jne. Ilmeisesti luulet että homma on sillä selvä kun asennetaan linuksi työkoneelle.Tuo on ihan eri asia kuin lisenssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvinpä olet asioista perillä :)"
Paremmin kuin sinä. ;)
Montakos vuosikymmentä sinulla onkaan kokemusta linux sta bisnes puolella? ;)Sittenhän sinä voit kertoa Linuxin lisensseistä.
- Anonyymi
On se. Mutta sinulla ei ole kokemusta näistä hommista kun sinulla ei varmasti ole kokemusta linuksista kuin kotikoneella.
Aina kun siirrytään uuteen ympäristöön sen käyttöön otto maksaa enemmän kuin nykinen järjestelmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän sinä voit kertoa Linuxin lisensseistä.
No tuolta voit lukea esimerkiksi red hatin lisensseistä ja hinnosita
https://www.redhat.com/en/store/linux-platforms
Linuksissa on vielä se huono puoli että se ei tuo kaikkia AD ominaisuuksia, joten se on este aika monelle yritykselle siirtyä linuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Mutta sinulla ei ole kokemusta näistä hommista kun sinulla ei varmasti ole kokemusta linuksista kuin kotikoneella.
Aina kun siirrytään uuteen ympäristöön sen käyttöön otto maksaa enemmän kuin nykinen järjestelmä.Onko sinulla muka kokemuksia? JA mitä paskaa se puhe lisensseistä? Moni linux jaetaan ilman lisenssimaksuja, myös yrityskäyttöön!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuolta voit lukea esimerkiksi red hatin lisensseistä ja hinnosita
https://www.redhat.com/en/store/linux-platforms
Linuksissa on vielä se huono puoli että se ei tuo kaikkia AD ominaisuuksia, joten se on este aika monelle yritykselle siirtyä linuksiin.Mitä hiton AD ominaisuuksia? Selittäisitkö tarkemmin?
Ja mikä pakko on ottaa juuri Red Hat? On olemassa täysin ilmaisiakin jakeluita jotka on ilmaisia myös kaupallisessa käytössä!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla muka kokemuksia? JA mitä paskaa se puhe lisensseistä? Moni linux jaetaan ilman lisenssimaksuja, myös yrityskäyttöön!!
Parin vuosikymmenen kokemuksella puhun.
Mutta sinulla ei näytä olevan kokemusta siitä mitä yrityskäytössä tarvitaan. Ei riitä että asennetaan se linuk ja se oli siinä.
Voihan sen asentaa ilman lisenssiä, mutta sitte ei yrityksille niin tärkeä tukea niihin.
Huomaan kyllä että sinulla ei ole mitään kokemusta linukseista. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinulla ei näytä olevan kokemusta siitä mitä yrityskäytössä tarvitaan. Ei riitä että asennetaan se linuk ja se oli siinä.
Voihan sen asentaa ilman lisenssiä, mutta sitte ei yrityksille niin tärkeä tukea niihin.
Huomaan kyllä että sinulla ei ole mitään kokemusta linukseista. ;)Ei linkuraa mikään määrä mitään outoa "tukea" paranna. Kaikki pitäisi heittää kokonaan pois ja aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hiton AD ominaisuuksia? Selittäisitkö tarkemmin?
Ja mikä pakko on ottaa juuri Red Hat? On olemassa täysin ilmaisiakin jakeluita jotka on ilmaisia myös kaupallisessa käytössä!!No jos et tiedä mikä AD on, niin ei ehkä kannattaisi puhua tästä asiasta. ;)
"On olemassa täysin ilmaisiakin jakeluita jotka on ilmaisia myös kaupallisessa käytössä!!"
Lisenssi on ilmainen, mutta ei ne ilmaiseksi niihin koneisiin asennu. Ja yritykset ottavat kyllä maksavat mielellään tuesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei linkuraa mikään määrä mitään outoa "tukea" paranna. Kaikki pitäisi heittää kokonaan pois ja aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä.
No tämä vasta tulisikin kalliikksi. Et taida ymmärtää millaisesta kokonaisuudesta on kyse. Ilmeisesti luulet että asennetaan työkoneille linuksi ja se on siinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan kyllä että sinulla ei ole mitään kokemusta linukseista. ;)Jaa ei mitään kokemuksia linuxista? Sinähän varsinainen valepukki olet, minulla nimenomaan ON vuosien, tai oikeastaan vuosikymmenien kokemus linuxista.
Taidat olla winkuratrolli kun kirjoituksesi sen paljastaa, et osaa edes linuxia oikein kirjoittaa, sitä kun ei kirjoiteta linuks vaan linux, x:llä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei linkuraa mikään määrä mitään outoa "tukea" paranna. Kaikki pitäisi heittää kokonaan pois ja aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä.
Ei ole mitään linkuraa vaan on vain linuks eli windows, ja sitten on aito GNU/Linux!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä vasta tulisikin kalliikksi. Et taida ymmärtää millaisesta kokonaisuudesta on kyse. Ilmeisesti luulet että asennetaan työkoneille linuksi ja se on siinä?
Winkuratrolli vastaa winkuratrollille, hauskaa! Huomaan kyllä kirjoitustyylistä että kuka on winkuratrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei mitään kokemuksia linuxista? Sinähän varsinainen valepukki olet, minulla nimenomaan ON vuosien, tai oikeastaan vuosikymmenien kokemus linuxista.
Taidat olla winkuratrolli kun kirjoituksesi sen paljastaa, et osaa edes linuxia oikein kirjoittaa, sitä kun ei kirjoiteta linuks vaan linux, x:llä!Jos oikeasti olisi, siis muutenkin kuin loppukäyttäjänä kotikäytössä, niin etköhän tietäisi muistakin alustoista ainakin sen verran, että olisit varmasti joskus kuullut, mikä on AD.
- Anonyymi
Linux ei ole mikään linkura eikä linux ole susi jo syntyessään, sinä sen sijaan olet susi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeasti olisi, siis muutenkin kuin loppukäyttäjänä kotikäytössä, niin etköhän tietäisi muistakin alustoista ainakin sen verran, että olisit varmasti joskus kuullut, mikä on AD.
No kun en ole kuullut, sitäpaitsi minä olen asentanut linuxeja moneen koneeseen, myös kodin ulkopuolella enkä silti ole kuullut mistään AD:sta!! Joten ala pelle selittää mikä se on!
- Anonyymi
Pelkästään Helsinki maksaa käyttämättömistä koneista lisensejä 570000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei mitään kokemuksia linuxista? Sinähän varsinainen valepukki olet, minulla nimenomaan ON vuosien, tai oikeastaan vuosikymmenien kokemus linuxista.
Taidat olla winkuratrolli kun kirjoituksesi sen paljastaa, et osaa edes linuxia oikein kirjoittaa, sitä kun ei kirjoiteta linuks vaan linux, x:llä!Hihi osuiko arkaan paikkaa kun tuli selväksi että sinulla ei ole mitään kokemusta linuksista työympäristöissä? Montakos Lamda AD ympäristöä olet asentanut yrityksille jos kerta sinulla on siitä jotain kokemusta?
- Anonyymi
Sinä synnyi ilman kiveksiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun en ole kuullut, sitäpaitsi minä olen asentanut linuxeja moneen koneeseen, myös kodin ulkopuolella enkä silti ole kuullut mistään AD:sta!! Joten ala pelle selittää mikä se on!
"Joten ala pelle selittää mikä se on!"
Eli et tiedä mitään tästäkään asiasta. Ja etkö edes osaa itse hakea tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Winkuratrolli vastaa winkuratrollille, hauskaa! Huomaan kyllä kirjoitustyylistä että kuka on winkuratrolli.
Mitä meinasit saada aikaiseksi tällä lapselisella käytöksellä ja valehtelulla? Ei se sinusta ainakaan anna kovin hyvää kuvaa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Active_Directory
Sen verran merkittävä asia, että varmasti jokainen ict-puolen kaveri on siitä kuullut, vaikkei olisi Windowsiin millään tavalla erikoistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihi osuiko arkaan paikkaa kun tuli selväksi että sinulla ei ole mitään kokemusta linuksista työympäristöissä? Montakos Lamda AD ympäristöä olet asentanut yrityksille jos kerta sinulla on siitä jotain kokemusta?
Minä olen asentanut nimenomaan työympäristöönkin linuxeja, joten pidä sinä winkuratrolli pääsi kiinni!
- Anonyymi
Ei, vaan SINULLA ne kivekset, jos niitä edes sulla onkaan, ei ole pudonneet. SINÄ tässä se lapsellinen olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinasit saada aikaiseksi tällä lapselisella käytöksellä ja valehtelulla? Ei se sinusta ainakaan anna kovin hyvää kuvaa. ;)
Minä en kuule tapaa valehdella enkä ole lapsellinen, vaan sinä olet itse juuri sitä mistä mua syytät! Olet kuin Putler itänaapurissa, aina on syy toisissa eikä koskaan itsessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen asentanut nimenomaan työympäristöönkin linuxeja, joten pidä sinä winkuratrolli pääsi kiinni!
Et ole, kun et edes tiedä mikä AD on. Turha yrittää valehdella taas. Ja olet aika hassu kun hermostut tästä asiasta tuolla tavalla. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan SINULLA ne kivekset, jos niitä edes sulla onkaan, ei ole pudonneet. SINÄ tässä se lapsellinen olet!
Hihi osuiko arkaan paikkaan kun kävi ilmi että olet aika amatööri linuksin kanssa? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kuule tapaa valehdella enkä ole lapsellinen, vaan sinä olet itse juuri sitä mistä mua syytät! Olet kuin Putler itänaapurissa, aina on syy toisissa eikä koskaan itsessä!
Hienosti tulit itse todistaneeksi juuri että sinä olet se lapsellinen. Etkä edes tainnut tajuta tätäkään. :D
Miksi et käyttäisi tätäkin aikaa sen linukan opiskeluun etkä itsesi nolaamiseen. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Active_Directory
Sen verran merkittävä asia, että varmasti jokainen ict-puolen kaveri on siitä kuullut, vaikkei olisi Windowsiin millään tavalla erikoistunut.Olisit sit heti sanonut että kyse on Active Directorystä!! Etkä piiloutunut jonkin lyhenteen taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole, kun et edes tiedä mikä AD on. Turha yrittää valehdella taas. Ja olet aika hassu kun hermostut tästä asiasta tuolla tavalla. :D
En minä ole valehdellut! Joten sinä voisit jo lopultakin pitää sen ruman pääsi kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihi osuiko arkaan paikkaan kun kävi ilmi että olet aika amatööri linuksin kanssa? :D
En ole amatööri eikä linuxia kirjoiteta linuks vaan linux! Ota nyt prkleen winkuratrolli se pääsi persiistäs pois ja opettele kirjoittamaan oikein!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti tulit itse todistaneeksi juuri että sinä olet se lapsellinen. Etkä edes tainnut tajuta tätäkään. :D
Miksi et käyttäisi tätäkin aikaa sen linukan opiskeluun etkä itsesi nolaamiseen. ;)Sinä täällä itses nolaat, mokoma winkuratrolli! Vaikka toki ymmärrän että tarkoituksesi on nimenomaan ärsyttää muita eli trollata! Minä en ole se joka on lapsellinen, katso siis peiliisi!
- Anonyymi
Minä en ole mikään kakara vaan aikuinen mies ja olen todellakin asennellut useamman kerran linuxeja useaan koneeseen joten tiedän sentään jotain toisikuin nämä winkuratrollit jotka yrittää ärsyttää ja päteä täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään kakara vaan aikuinen mies ja olen todellakin asennellut useamman kerran linuxeja useaan koneeseen joten tiedän sentään jotain toisikuin nämä winkuratrollit jotka yrittää ärsyttää ja päteä täällä!
Lasten tietoja tuollaiset. Kyllähän sitä nyt osaa asentaa käyttöjärjestelmän, joka on isolla rahalla ja vaivalla tehty helpoksi asentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit sit heti sanonut että kyse on Active Directorystä!! Etkä piiloutunut jonkin lyhenteen taakse.
No kaikki tuota lyhennettä käyttää. Jostain syystä sinä et tiennyt tuota. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että myönnät että sinulla ei ole mitään muuta kokemusta kuin joku linuksin asentaminen. Et ole siis koskaan tehnyt esimerkiksi Samba AD ympäristöjä tai muutakaan mitä bisnes ympäristöissä käytetään. Tuosta se kasvamienn aikuiseksi lähtee kun osaa myöntää tosi asiat. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hus helvettiin ne Micro$oftin Linuks Vintoys Tubutin Anderot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hus helvettiin ne Micro$oftin Linuks Vintoys Tubutin Anderot!
Sinulla ei ole mitään valtaa ajaa minua yhtään mihinkään. Ja sehän näyttää sinua harmittavan niin paljon. Hauska katsoa miten nolaat itsesi tuolla huonolla herjaamisella. Ilmeiseti luulet että tuo kakaramainen herjaaminen ärsyttäisi jotain. Teet vain itsestäsi pellen jälleen kerran, et mitään muuta. Mutta ethän sinä tajuat sitä, niin kuin et tajua linuksista mitään. ;)
- Anonyymi
Ei se ole mikään linuks, jo tuo tahallinen väärinkirjoitus paljastaa että olet windowstrolli, sekä se että tahallasi yrität ärsyttää minua!! Ja mitä linuxin käyttämiseen tulee niin varmasti osaan paljon enemmän sitä käyttää kuin sinä!
- Anonyymi
Sinähän se kakara olet itse, katso nyt omia viestejäsi! Ei oikeasti aikuinen yritä tahallaan ärsyttää toisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään valtaa ajaa minua yhtään mihinkään. Ja sehän näyttää sinua harmittavan niin paljon. Hauska katsoa miten nolaat itsesi tuolla huonolla herjaamisella. Ilmeiseti luulet että tuo kakaramainen herjaaminen ärsyttäisi jotain. Teet vain itsestäsi pellen jälleen kerran, et mitään muuta. Mutta ethän sinä tajuat sitä, niin kuin et tajua linuksista mitään. ;)
Tuo oli kyllä toisen kirjoittajan kommentti, ei mun. Sitäpaitsi minä TODELLAKIN YMMÄRRÄN LINUXISTA JOTAIN mitä taas sinä et tajua! Sitäpaitsi SINÄ tässä olet enemmän herjannut kuin minä! Joten katso peiliin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee maksamaan paljon enemmän kuin pysyä nykyisessä järjestelmässä.Julkishallinnossa on paljon osaamattomia henkilöitä.
- Anonyymi
Minä en ole mikään kakara ja tuo että linux-sanan väärinkirjoitus tahallaan sinun puoleltasi osoittaa että olet TROLLI!
Enkä minä valehtele, osaan oikeasti käyttää linuxeja, ja se sinun AD:si ei liity linuxeihin mitenkään vaan on Mikkisotkun juttuja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään kakara ja tuo että linux-sanan väärinkirjoitus tahallaan sinun puoleltasi osoittaa että olet TROLLI!
Enkä minä valehtele, osaan oikeasti käyttää linuxeja, ja se sinun AD:si ei liity linuxeihin mitenkään vaan on Mikkisotkun juttuja!Etkö sinä kakara vieläkään tajua että pidän sinun kustannuksella hauskaa? Ja sinä lähdet tähän koko ajan mukaan, koska sinua on niin helpoo viedä kuin pässiä narussa. No sitten kun kasvat aikuiseksi tajuat miten tyhmästi käyttäydyt. ;)
"..se sinun AD:si ei liity linuxeihin mitenkään vaan on Mikkisotkun juttuja!"
Eli et ole koskaan kuullut Samda AD:sta tai FreeIPA:sta, tai muista samankaltaisista ratkaisuista? No tässä juuri paljastit että sinulla ei hirveästi ole tietoa linuksista.
No sitten kun joskus ehkä kasvat aikuiseksi, niin opit näistäkin. ;)
- Anonyymi
Ei siis halua, eikä siinä mitään järkeä olisikaan, sillä linkuran aiheuttamat vahingot ja menetetty työaika tulisivat niin kalliiksi. Voitte postittaa tänne vaikka kuinka paljon Venäjän propagandaa ja vihapuhetta, se ei tätä muuksi muuta.
- Anonyymi
Ei ole mitään linkuraa eikä linuxien kanssa tule ongelmia joten lakkaa JAUHAMASTA PASKAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään linkuraa eikä linuxien kanssa tule ongelmia joten lakkaa JAUHAMASTA PASKAA!
Tästä huomaa että sinulla ei näytä hirveästi olevan kokemusta linuksin käytöstä yritysmaailmassa. Se on täysin eri asia kuin asentaa se omalle koneelle. Ja varsinkin kun puhutaan valtion kokoisesta toimijasta.
- Anonyymi
Tutun näytön takana on kuitenkin USB-portti, joka voi laajentaa ominaisuuksiasi merkittävästi. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuvien, videoiden ja musiikin toistamiseen suoraan flash-asemalta tai ulkoiselta kiintolevyltä.
Se on täydellinen tapa piristää perheiltaa näyttämällä vanhoja lomakuvia valkokankaalla,
Jos sinulla ei ole ilmaista pistorasiaa, voit ladata puhelimen tai tabletin USB-portin avulla. Yhdistimme sen ja se alkoi latautua, kätevä ja yksinkertainen. Portti on hyödyllinen myös suoratoistosoittimien virtalähteenä, mikä lisää tietoturvaa.
Pidätkö tietokonepelien pelaamisesta? Kun liität tietokoneesi televisioon USB:n kautta, voit nauttia peleistä suurelta näytöltä. Tämä on täysin uusi mukavuuden ja kokemuksen taso.
Älä aliarvioi television USB-porttia. Se avaa paljon mahdollisuuksia, jotka tekevät elämästäsi helpompaa, mukavampaa ja mielenkiintoisempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä huomaa että sinulla ei näytä hirveästi olevan kokemusta linuksin käytöstä yritysmaailmassa. Se on täysin eri asia kuin asentaa se omalle koneelle. Ja varsinkin kun puhutaan valtion kokoisesta toimijasta.
Minulla ON VUOSIKYMMENIEN KOKEMUS LINUXISTA, sinulla sen sijaan ei pätkän vertaa! JA olet selvästi winkuratrolli joten häivy paskaajauhamasta!
- Anonyymi
NOIN PUHUU APINA SAIMAALTA! HOMOPERSU!
- Anonyymi
Windowsin tuottavuus on surkea! Siittä on tutkimuksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ON VUOSIKYMMENIEN KOKEMUS LINUXISTA, sinulla sen sijaan ei pätkän vertaa! JA olet selvästi winkuratrolli joten häivy paskaajauhamasta!
Sanoo kaveri joka ei edes tiedä mikä on AD. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kukas sinä oikein luulet olevasi käsekemään minua? Sinua taitaa pelottaa se kun näytin sen että sinulla ei ole kokemusta linuksista yritys maailmassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kukas sinä oikein luulet olevasi käsekemään minua? Sinua taitaa pelottaa se kun näytin sen että sinulla ei ole kokemusta linuksista yritys maailmassa. ;)
KUN EI OLE MITÄÄN LINUKSIA, ON LINUX JA SITTEN ON WINKURA JOTA SINÄ KÄYTÄT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUN EI OLE MITÄÄN LINUKSIA, ON LINUX JA SITTEN ON WINKURA JOTA SINÄ KÄYTÄT!
Hihi miksi hermostut noin helposti. Johtuuko se siitä että tuli ilmi että et osaa käyttää linuksia? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihi miksi hermostut noin helposti. Johtuuko se siitä että tuli ilmi että et osaa käyttää linuksia? ;)
Minä OSAAN käyttä linuxia, sinä taas ET. Ja edelleenkin se kirjoitetaan LINUX x-kirjaimella eikä millään hemmetin ks:llä! Se että kirjoitat sen tahallasi väärin, sekä myös se että tahallasi ärsytät minua, ovat molemmat sen merkkejä että olet TROLLI!
- Anonyymi
Minä EN ole mikään kakara, vaan SINÄ olet kakara kun haluat tahallasi ärsyttää! Ja tunnen varmasti linuxin paremmin kuin sinä, typerä windowstrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole mikään kakara, vaan SINÄ olet kakara kun haluat tahallasi ärsyttää! Ja tunnen varmasti linuxin paremmin kuin sinä, typerä windowstrolli.
Hihi ärsyttääkö kun kukaan ei ota sinunlaista kakaraa tosissaan. Sinua on kyllä helppo viedä kuin pässiä narussa. Ethän sinä edes osaa herjata niin että joku suututuisi tuosta. :D
- Anonyymi
Trumppiha on siitä hyvä et se oikeesti myös kaiken muun paskan lisäks koitaa ehdä jotain maansa hyväksi.
Suomessa on eduskunta täys veelyksiä jotka nostavat ainoastaan palkkiot. moni vieelä monta palkkiota. Toiki pitäis olla et yks palkka ja täts it, ja 2/3 vittuu siit, niiku työttömilt.
Mitä on ehny tänä vuonna harkimo, räsänen, maahan ampuja ja muut kytät kansalaisten hyväksi? Miksei oppositio hajota halliusta johon kansa ei ole tyytyväinen? Munattomia lapasia koko sakki. Kehtasivat vielä äänestää pienituloisten tukien leikkaamisen puolesta ja sen jälkee vaijettu..- Anonyymi
Vituttaako sua noin PERSU!
- Anonyymi
Hyvä idea!
- Anonyymi
Usalaisia vituttaa Zelenskyin ylimielisyys todella paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usalaisia vituttaa Zelenskyin ylimielisyys todella paljon!
Ei, vaan monia usalaisia vituttaa Trumpin ylimielisyys ja se että se kuvittelee olevansa jumalan asemassa!! Zele ei ole ylimielinen, vaikka ei suostu alueluovutuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan monia usalaisia vituttaa Trumpin ylimielisyys ja se että se kuvittelee olevansa jumalan asemassa!! Zele ei ole ylimielinen, vaikka ei suostu alueluovutuksiin!
Sinulla on helvetinhuono ihmistuntemus!
- Anonyymi
Vanha konsti parempi kuin pussillinen uusia sanotaan.
- Anonyymi
7 miljardin säästö suomessa, luulisi kiinnostavan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 miljardin säästö suomessa, luulisi kiinnostavan!
Mistä olet tuon luvun repinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet tuon luvun repinyt?
Tuopinpohjasta onpi luettu linuxistin luvut.
- Anonyymi
Minä EN ole kakara, sinä tässä se kakara olet. Sinä olet koko ajan yrittänyt ärsyttää toisia täällä milloin milläkin konstilla! SE tekee SINUSTA kakaran! Ja mitä tulee kokemuksiin linuxista niin minä OSAAN Käyttää linuxia!
- Anonyymi
TAAS koitat ärsyttää, olet siis KAKARA! JA minä pääsen kyllä baariin enkä ole alaikäinen, sinä sen sijaan joku finnejään puristeleva teiniretale!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole kakara, sinä tässä se kakara olet. Sinä olet koko ajan yrittänyt ärsyttää toisia täällä milloin milläkin konstilla! SE tekee SINUSTA kakaran! Ja mitä tulee kokemuksiin linuxista niin minä OSAAN Käyttää linuxia!
Sanoo kakara :D
Niin varmaan osaat sitä käyttää, mutta ei sinulla ole mitään hajuakaan miten sitä käytetään bisnes maailmassa. Ei se tee sinusta. mitään asiantuntijaa jos osaat asentaa sen usb tikulta.
Minulle sentään maksetaan hyvää palkkaa siitä kun tiedän miten sitä voidaan hyödyntää bisneksessä.
Sinua on kyllä helppo viedä kuin pässiä narussa. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAAS koitat ärsyttää, olet siis KAKARA! JA minä pääsen kyllä baariin enkä ole alaikäinen, sinä sen sijaan joku finnejään puristeleva teiniretale!
Ja tämä sinun ärsyttäminen on todella helppoa. Varmaan johtuu siitä että et osaa tehdä mitään järkevää linuksilla. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo kakara :D
Niin varmaan osaat sitä käyttää, mutta ei sinulla ole mitään hajuakaan miten sitä käytetään bisnes maailmassa. Ei se tee sinusta. mitään asiantuntijaa jos osaat asentaa sen usb tikulta.
Minulle sentään maksetaan hyvää palkkaa siitä kun tiedän miten sitä voidaan hyödyntää bisneksessä.
Sinua on kyllä helppo viedä kuin pässiä narussa. :DMinä EN ole kakara, sinä olet itse kakara kun koitat tahallasi ärsyttää kuin pahainen pentu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä sinun ärsyttäminen on todella helppoa. Varmaan johtuu siitä että et osaa tehdä mitään järkevää linuksilla. ;)
Minä kuule osaan tehdä linuxilla järkeviä asioita, sinä sen sijaan ET. Ja tuo osoittaa että olet todella kakara kun myönnät että haluat tahallasi ärsyttää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole kakara, sinä olet itse kakara kun koitat tahallasi ärsyttää kuin pahainen pentu!
No kyllä tämä sinun hiekkalaatikko tason herjaaminen todistaa siitä että olet aika kakara. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuule osaan tehdä linuxilla järkeviä asioita, sinä sen sijaan ET. Ja tuo osoittaa että olet todella kakara kun myönnät että haluat tahallasi ärsyttää!
No kuinka monta Samba AD järjestelmää olet asentanut ja kuinka monelle yritykselle? Ethän sinä ole puhunut muusta kuin että olet asentanut jotain distroja kavereille. Tuo ei sinusta tee vielä minkään tasoista ammattilaista, koska tuonhan osaa tehdä jopa sinunlainen kakara. ;)
- Anonyymi
Noh, noh eipäs riidellä. Jos se tuo isoja säästöjä niin otetaan harkintaan. Huom. jos se tuo.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712