Veikkaan että nämä Hämeenlinnan kiusaajayhdistykset laittaa kapuloita rattaisiin jos meinaatte noita pommputeitä uusia.
Ette ole tosissanne.
13
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kahdella pompulla keskustaan. Vekan sloukan.
- Anonyymi
Vauhti pois niin ei pommputä. Museotiet pitää antaa vaan olla.
- Anonyymi
Museotiet museoon, enemmän pitää keskittyä rakennusten suojeluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Museotiet museoon, enemmän pitää keskittyä rakennusten suojeluun.
Murskauspallo on ainoa lääke homeisille mörskille.
- Anonyymi
Uutta tilalle ja vanha pois!
- Anonyymi
Potilas ambulanssista haluaisi nimet kivikatujen puolustajista .Nimimerkillä päättäjät kokeilemaan paari makaamista taidelanssiin , niin tehtäisiin pari kierrosta lisää niin nautintoa tulisi "kokorahan" arvosta.
- Anonyymi
No mutta. Taide ja kyldyyri on aivan toista kun potilaan tuska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta. Taide ja kyldyyri on aivan toista kun potilaan tuska.
Baari makaaminen on kyllä tuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baari makaaminen on kyllä tuttua.
Taidelanssi? Eihän kaupunki vaan ole ostanut sadantonnin tötteröitä tai muita töherryksiä niihinkin potilaan iloksi. Ei meinaan kiinnosta silloin kun mua silloin tällöin viedään haima tulessa ensiapuun.
- Anonyymi
Voihan noi kiertää jossei hengenhätä oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan noi kiertää jossei hengenhätä oo.
Ja jos on hengenhädässä, ei siinä enää pomppuja huomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos on hengenhädässä, ei siinä enää pomppuja huomaa
Pari kiveä voisi jättää reunaan muistokiviksi. Mä oon suunnitellu.
- Anonyymi
Mua ei sairaat kiinnosta vaan mukulakivet. Pysykööt sairaat kotona tai sairaalassa ja kaupungin linja on oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774