Helluntailiikkeestä pelastuu vain rippeet.
Helluntaiperkeleet vainoavat uskovaisia öin ja päivin
11
169
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailiike on antikristus, se on erotettu Pyhien yhteisöstä Taivaassa.
- Anonyymi
Niin missä taivaassa?
- Anonyymi
Aloittaja, mitä sinun käsityksesi mukaan on olla uskova? Miten helluntailaisten opit sinun mielestäsi eroavat sen uskonsuunnan opeista, johon sinä kuulut?
Minä en kuulu mihinkään kirkkoon tai lahkoon, mutta jos paikkakunnalla olisi baptistiseurakunta, kävisin kuuntelemassa, ovatko he se osa baptisteista, joka uskoo Raamattuun kirjaimellisena totuutena. Helluntailaiset ovat käsittääkseni väärässä siinä, kun he luulevat, että uudestisyntynyt uskova voi menettää pelastuksensa omilla teoillaan, vaikka kukaan ei voi pelastuakaan omilloa töillään. Ja jos pelastuksen voisi menettää, meistä jokainen menettäisi sen joka päivä usean kerran. Toinen ikävä asia on se, että he tuntevat joukon painostuksen vuokjsi tarvetta alkaa sönköttää 'kieliä'. Kuunnelkaa Mauno Mattilaa. Kirjoittakaa ylös hänen sönkötystään ja miettikää, onko se kieltä vai tökerö omatekemä höpötys. Opetuslapset puhuivat kieliä, joita läsnäolevista joku ymmärsi, eivät miään siansaksaa.Ei tarkoitus ollut olla niin tyly, kuin vastaukseni näytti.
Vapaissa suunnista on vaikka mitä, mutta he tekevät tekonsa omaan laskuunsa.
Minä julistan alkuperäistä apostolista kristinuskoa pelkästään Raamattuun tukeutuen-en mitään -laisuutta tahi -läisyyttä..
Oikeasti Aloittaja sanoo Raamattua-ja Raamatussa olevaa Totuutta """helluntaiperkeleeksi"
Mutta Aloittaja ei tietenkään ymmärrä sitä!- Anonyymi
Ole sinä demonipesä perkeleinisi hiljaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä demonipesä perkeleinisi hiljaa.
Matt.
5:10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
Ole siunattu, sinä vainoojani!
Herra, anna hänelle anteeksi, sillä hän luulee tekevänsä pyhän palveluksen Jumalalle!
Hulluntai Perkele karkoitetaan olutta juomalla.🍺
- Martti Luther -- Anonyymi
Kuinka pitkälle se perkules menee yhdellä oluella?
Pajonko perkuleen karkoitus vie olutta litroja per sata kilometriä? Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkälle se perkules menee yhdellä oluella?
Pajonko perkuleen karkoitus vie olutta litroja per sata kilometriä?Arviolta n. 50 litraa Saksan tuoppeina.🍺🇩🇪😇👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164