Linna-ohjelmassa kerrottiin, että talkkareita koulutetaan vankilasta. Varmaan oppivat työtehtävät ja olin silmin olen Aulangon puistossa nähnyt heidän ahkerasti työskentelevänkin. Mutta mihin he oikeasti työllistyvät, kun mainetodistus sulkee rikollisen väen ulos monista paikoista. Kuinka pitkälle suuntaus on kehittymässä. Joko isännöitsijöitä koulutetaan samassa opinahjossa.
Kiinteistönhoitajia ja isännöitsijöitä linnasta
10
265
Vastaukset
- Anonyymi
Turhien asioiden pohtiminen on hyvää virikettä aivoille. Sinun täytyykin tehdä sitä paljon. Pohdi lisää aiheita kyllä maailmassa löytyy.
- Anonyymi
Ei taida enää löytyä arpomallakaan toimialoja, joista ei löytyisi kokemusasiantuntijaa kaltereiden molemmilta puolilta. Isännöitsijöitä joutui ehkä enemmän telkien taakse aikaisemmin, kun veivät taloyhtiöiden rahat. Ilmeisesti on löytynyt parempia aloja. Jännityksellä odotan koulutetaanko Ternosta raviohjastaja vai hevosten hoitaja.
- Anonyymi
Tuli katsottua jotain kohtia tuosta Linna ohjelmasta. Pisti silmään, vangeilla osalla kunnon merkkivaatteita. Itsellä työelämää takana 40 vuotta ei koskaan ole ollut varaa ostaa esim. Helly Hansen takkeja tai merkkilaukkuja. Vankilassa täytyy olla trendikäs.
- Anonyymi
Onko sinua kusetettu palkan suhteen?
- Anonyymi
40 vuotta raatamista nälkäpalkalla eikä edes vaatteisiin oo rahaa. No elämä on valintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 vuotta raatamista nälkäpalkalla eikä edes vaatteisiin oo rahaa. No elämä on valintoja.
Oletko siis ollut risen hommissa vai muualla ahertanut. Jos risellä niin mikä siellä eniten rassaa.
- Anonyymi
Tyhmää käydä töissä jos ei saa palkalla edes vaatteita ostettua.
- Anonyymi
Onko vartijat ja kapitulantit alkaneet käyttää omia housuja vapaa-aikanaan?
- Anonyymi
Ei risen palkoilla mitään helly hansenia osteta eikä juuri muutakaan. Olen ollut naimisissa riseläisen kanssa 21 v ja ainoa mikä pitää liittomme kasassa on hänen pamppunsa.
Lady jukolasta.- Anonyymi
Oletko tornitalon upein kalkkuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764