Moikka vaan, taas on saatavilla Nurmeksen rouville ja myös muualta tulleille ISOA Bombassa 15.-28.2. Olen komea ja raamikas aikuinen MIES, jolta ei taatusti kunto lopu kesken. Ja vielä ILMAISEKSI, rakkaudesta lajiin. Tule siis viettämään hekumallinen hetki kanssani. Kysy respassa Jykää, ohjaavat pikeaan huoneeseen. Kumeja ja välineitä löytyy, ainoastaan seikkailumieltä mukaan!
Taas herkkua tarjolla lomaviikoilla!
43
614
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää näköjään paikkansa, että Paihola on suljettu toistaiseksi.
- Anonyymi
Isoa mahaa?
- Anonyymi
Juuri näin 😂. Vatsakas pösilö uhoaa🤮🤮🤮!!
- Anonyymi
Sinun kuuluu mennä Jurttivaaraan, talvilomalla olevia halukkaita naisia rinteet täynnä, siellä sinulle suorastaan tilaus.
- Anonyymi
Eikö saa paljaalla? Vain paljas kelpaa!
- Anonyymi
Hyvä Jykä 💪
- Anonyymi
Moikka vaan, taas on saatavilla Nurmeksen miehille ja myös muualta tulleille ISO RINTAINEN nainen Bombassa 15.-28.2. Olen kaunis ja siisti aikuinen NAINEN , jolta ei taatusti kunto lopu kesken. Ja vielä ILMAISEKSI, rakkaudesta lajiin. Tule siis viettämään hekumallinen hetki kanssani. Kysy respassa ludmillaa , ohjaavat oikeaan huoneeseen. Kumeja ja välineitä löytyy, ainoastaan seikkailumieltä sekä hygienie asiat kunnossa niin tervetuloa
- Anonyymi
😋
- Anonyymi
Onko rakastelun kielenä soomi vai venäjä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rakastelun kielenä soomi vai venäjä 🤔
Somalia
- Anonyymi
Ludmila laitatko itsestäsi bikinikuvia tälle sivulla?.
- Anonyymi
Hyvä ludmilla 💪
- Anonyymi
Hyvä Ludmila (Jykä) 💪
- Anonyymi
Väliraporttia: vilinää on ollut, kumitäydennystä on pitänyt hakea parin päivän välein. Mutta tältä mieheltä ei KUNTO lopu kesken! Ja kiitos Nurmeksen herrasmiehille, jotka kiltisti jaksavat kyyditä rouviaa viihtymään kanssani. Yhtään uhkausta en ole vielä saanut, miehet tietävät että naisensa ANSAITSEVAT hyvää edes kerran vuodessa.
T: Jykä
PS. Ritva, unohdit XL-kokoiset pitsipöksysi tänne, tulethan hakemaan.- Anonyymi
EIKÖ SAA PALJAALLA MIKÄ SINUA VAIVAA ONKO SINULLA SUKUPUOLITAUTI?
- Anonyymi
PS. Jykältä jäi välihousut naulakkoon. Respasta voit noutaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Jykältä jäi välihousut naulakkoon. Respasta voit noutaa!
Täällä taitaa kateelliset kaakattaa, toiset tuottaa NAUTINTOA naisille ja nauttivat siinä sivussa, toiset länkyttävät intternetissä. Eikä ole sukupuolitauteja, mutta Nurmeksessa pitää aina olla varuillaan vastapuolen takia.
- Anonyymi
Jykä, milloin tulet Lieksaan?
- Anonyymi
Moikka, varmaan tästä pääsiäisen tienoilla pääsisi, kunhan on Nurmeksen reissulta pussit täytelty. Ilmoittelen Lieksan Suomi24-palstalla kun on HERKKUA siellä suunnalla tarjolla.
- Anonyymi
Kävin Ludmilan luona kolmannen kerran, siinä on nainen minun makuun, kyltymätön pantava.
- Anonyymi
Harmillisesti sain Ludmillalta gupan ja dippurin!
- Anonyymi
Milloin ehdit panemaan? t. Mira
- Anonyymi
Itellä tekis kyllä mieli kunnon ammattimiehen käsittelyä, isännältä sain luvat käydä naitattamassa itseäni, kait se on sitten käytävä testaamassa miten hurja mies on.
- Anonyymi
Minä s-kokoinen nainen, mahtuisitko sinä minuun? Kiinnostunut kokemaan juttuja.
- Anonyymi
Katsele vaikka ajankuluksi pilluvideoita niin näet että mahtuu.
- Anonyymi
Jyskä taitaa olla nukkumassa 😴
- Anonyymi
Kiitos mielenkiinnossta! Olen käytettävissä vielä perjantaihin asti. Kiirettä on pitänyt, mutta vielä jaksan, KUNTO ei lopu, sen takaan! Eli kipinkapin Nurmeksen rouvat Bombaan kokemaan kuinka todellinen MIES voi naisen tyydyttää.
T: Jykä - Anonyymi
Kävin katsomassa, pitkä oli jono oven takana. Lähdin pettyneenä kotiin 🥲
- Anonyymi
On se hyvä kun on bomballa tarjolla tällaisiakin kulttuuri tapahtumia. Jykä ehdolle vuoden kulttuuri teko palkintoon 🏆
- Anonyymi
Annatko myös miehille isoasi?
- Anonyymi
Kyllä, työstän myös miehiä percreikään VALTAVALLA aisallani, kunto ei lopu.
t jykä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, työstän myös miehiä percreikään VALTAVALLA aisallani, kunto ei lopu.
t jykäHyvä homma, milloin tavataan?
T Jore
- Anonyymi
Suljetulta osastolta on näköjään useampi sekopää laskettu kevätlomalle.
- Anonyymi
Niillä on talvilomat 🤭
- Anonyymi
Täällä on näköjään taas kateellisia kaakattamassa, vale-Jykiä ei kannata uskoa! Olen vain naisten käyttöön, miesväki saa seurata toimitusta 100€ maksua vastaan. Vielä olisi perjantaille puoleen päivään asti aikaa tulla kokemaan ISOA.
T: Jykä - Anonyymi
Vieläkö Jykä haluat isoa, vai riittikö eilinen sessio? t. Jaska
- Anonyymi
Otetaan illalla uusiksi, paikat on kyllä aika hellänä vielä, mut laitetaan reilusti tummelia, niin homma luistaa!
t Jykä
- Anonyymi
JALKKU "Mieskarkki"
https://www.youtube.com/watch?v=cSW9QgI54Pg - Anonyymi
Onko totta että 90% Jykän asiakkaista olisi miehiä?.
- Anonyymi
Väärää tietoa 99% miehiä 🤣😂🤭
- Anonyymi
Jono miehiä oli jonkun hotellihuoneen oven takana bomballa.
- Anonyymi
Jono setämiehiä?.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707