https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bce7045b-4c34-4cde-a679-be6e47efc0b3
"Eurooppa valmistelee sotilaiden lähettämistä Ukrainaan.
Yksi kysymyksistä on, mitkä Euroopan maat ovat valmiita osallistumaan Ukrainalle annettaviin turvatakuihin.
Stubb korosti, että tulitauko ja rauhanneuvottelut ovat kaksi eri asiaa.
– Ensin tehdään tulitauko, jossa on jonkinnäköiset turvallisuusjärjestelyt, mutta vasta niiden jälkeen alkavat rauhanneuvottelut. Sen takia ei ole mitään järkeä tässä vaiheessa pistää pöytään Ukrainan tai lännen tavoitteita, Stubb tähdensi.
Eurooppalaiset valtionjohtajat huokuvat nyt päättäväisyyttä. Kerrankin.
Käytännössä turvatakuiden antajissa puhutaan briteistä, ranskalaisista ja saksalaisista, Naton suurista eurooppalaisista jäsenmaista."
Eikös tuosta tule silloin venäjän ja naton välinen sota, jos sinne nato maan sotilaita laitetaan ja onko se vapaa ehtoista vai määrätäänkö sotilaat.
Helppohan se on euroopan valtionjohtajien määrätä kansalaisia sotilaisksi, kun
eivät itse joudu sinne ja omaa henkeä vaarantamaan.
Keitähän sotilaita Ukrainaan aiotaan lähettää, jos lähetetään
Anonyymi-ap
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
Suomesta löytyy innokkaita varmaan useampi tuhat. Muihin rauhanturvatehtäviin on nyt vähän paikkoja tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784