Herajoen vedenottamon läheisen pellon reunassa on metsästäjien ampumalava. Pellon toisella puolella on eläinten ruokintapaikka, puinen lava. Taustalla on iso metsä, jossa on myös luonnon eläimiä.
Pellon vieressä on pikkuteitä, jotka ovat suosittuja koirien ulkoilutusalueita.
Itseään liikunnallisina luonnon ystävinä ja luontoasioiden asiantuntijoina pitävät, maskuliinisuutta uhkuvat metsästäjät samoilevat muutaman kymmenen metriä autoistansa ampumalavalle. Autot on parkkeerattu pellon vieressä olevan ladon vierustalle.
Metsästystä harrastavien välineistö, aseet, vaatetus ja eväät, ovat viimeistä luokkaa. Metsässä, ulkoilmassa, samoilemassa. Virkistävää.
Kaikki, mikä liikkuu...
Anonyymi-ap
3
249
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tavannut vertauksen kaikki mikä liikkuu,toisenlaisessa yhteydessä. Seksipakkomielteisistä kylän miehistä on sanottu, että nussivat kaikkea, mikä liikkuu.
- Anonyymi
Sellasta se on. Älä mee sinne jos silmiin sattuu.
- Anonyymi
Taliaivon elämänviisaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764