SDP on ainut puolue, jolla on kristillisten arvojen kanssa yhtenäiset arvot.

Anonyymi-ap

Orpo, Purra ja Suomen Kristillisdemokraatit ei välitä avuttomien ihmisten toimeentulosta yhtään mitään. Se näkyy tässä hallituksessa. Harjoittaa kylmää, kovaa ja itsekästä ja pienituloisista piittaamatonta politiikkaa.

SDP:n periaateohjelma vastaa täysin kristillisiä arvoja.

Juhani Simojoki on kirjoittanut kirjan Sosialidemokratia ja kristinusko.

https://www.antikvaari.fi/teos/sosialidemokratia-ja-kristinusko/62a546a5eaa1ec176c56be07

Sosialidemokratia toimii rohkeasti ihmisten kärsimysten ja eriarvoisuuden poistamiseksi kaikkialla maailmassa.

https://www.sdp.fi/tutustu/tietoa-sdpsta/periaatejulistuksemme/

27

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me äänestäjät teimme hirveän typeryyden kun äänestimme viime eduskuntavaaleissa Kokoomusta ja Perussuomalaisia. Sen seurauksena saimme kaikkien aikojen surkeimman hallituksen.

Olisi pitänyt uskoa kun Sanna Marin ennen eduskuntavaaleja kuvasi tarkalleen oikein minkälainen Kokoomuksen johtama hallitus tulee olemaan.

Nyt vain valtavasti valtionvelkaa, talouden alamäkeä, työttömyyttä. surkeita palkkoja, asunnottomuutta, hoitojonoja, konkursseja........

Orpon hallituksen leikkauksia ja veronkorotuksia pienituloisille ja veron alennuksia suurituloisille.

1, Köyhimpien asumistukileikkaukset
      2. Työttömyysturvan lapsikorotusten poistaminen
      3. Hoitajamitoitusten leikkaukset
      4. Arvonlisäveron korotus (25,5%)
      5. Sairauspäivärahojen leikkaaminen työkyvyttömiltä.
      6. Ikäihmisten ympärikautisen hoivan leikkaukset
      7. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset
      8, Työttömyysturvan suojaosien poistaminen
      9. Ansiosidonnaisen leikkaukset
      10. "Vesi on meidän" kansalaisaloitteen vesitys
      11. Vuorotteluvapaiden lakkauttaminen
      12. Lakko-oikeuden rajoittaminen
      13. Irtisanomissuojan heikentäminen
      14. Palkkakuoppalaki
      15. Ensimmäisen sairauslomapäivän palkattomuus
      16. Toimeentulotuen leikkaukset
      17. Lääkekorvauksien leikkaukset
      18. Pienten eläkkeiden verotuksen kiristäminen eläketulovähennystä leikkaamalla
      19. Yli 5000 euron eläkkeiden verotuksen helpottaminen.
      20. Luottamusmieheen aseman heikentäminen
      21. Aikuiskoulutuksen tuen poistamien
      22. Yli 150.000 euroa vuodessa ansaitsevien verotuksen keventäminen.
      23. Leikkaukset opiskelijoilta
      24. ...............

• Anonyymi

Mitähän se Jeesus näille leikkaajille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Tuskinpa tuo alasti oli
        ainakaan julkisesti,
        yleisellä paikalla.
        Jollei sitten viuhahtanut,
        esimerkiksi Kaanaan häissä,
        kun viiniäkin teki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Antakaa keisarille, mikä keisarin on."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa tuo alasti oli
        ainakaan julkisesti,
        yleisellä paikalla.
        kun viiniäkin teki...

Ja tuskinpa hän nälissäänkään oli,
        koska pystyi ruokkimaan suuren väkijoukon,
        vaikka hänellä oli vain viisi leipää ja kaksi kalaa.
        Varmaan riitti itselleenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa tuo alasti oli
        ainakaan julkisesti,
        yleisellä paikalla.
        kun viiniäkin teki...

Eli juotavaakin sai, koska vain halusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa tuo alasti oli
        ainakaan julkisesti,
        yleisellä paikalla.
        kun viiniäkin teki...

Siinä ei puhuta Jeesuksen alasti olosta, tollo!

• Anonyymi

Tässä ei ole kyse Jeesuksen olemisesta vaan siitä miten pahat teot arvioidaan.

Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan:

”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

• Anonyymi

Pahat teot?
        Jeesus olisi voinut aivan hyvin elättää itsensä puuseppänä, puusepän poika kun oli,
        tai vaikka silmänkääntäjänä, ihmetekoja kun teki.

• Anonyymi

Aika paljon on vaikeuksia kasaantunut yhdelle ja samalla henkilölle, jos hän on nälissään, jaoissaan, koditon ja alasti, varsinkin talvipakkasella...

• Anonyymi

Jokaisen työikäisen ja työkuntoisen ihmisen on vastattava elannostaan ja perheensä elannosta ensisijaisesti itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon on vaikeuksia kasaantunut yhdelle ja samalla henkilölle, jos hän on nälissään, jaoissaan, koditon ja alasti, varsinkin talvipakkasella...

Siinä on yksi perussuomalainen tollo joka kuvittelee, että kyse on yhdestä henkilöstä. Purran ja Orpon jälkeen kylläkin koko Suomen kansa on nälissään ja alasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on yksi perussuomalainen tollo joka kuvittelee, että kyse on yhdestä henkilöstä. Purran ja Orpon jälkeen kylläkin koko Suomen kansa on nälissään ja alasti.

Sitä se tekee, kun velkaa otetaan ja velkarahoilla mällätään. Käsi käy kuin tilipäivänä, kortti vain vinkuu ja velatkin tuntuvat saatavilta.
        Vastuupäivät tulevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesushan kertoi minä-muodossa,
        siis ensimmäisessä persoonassa,
        että oli nälissään, janoissaan ja alasti.
        Totta mooses lukija olettaa,
        että hän on kertonut itsestään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesushan kertoi minä-muodossa,
        siis ensimmäisessä persoonassa,
        että oli nälissään, janoissaan ja alasti.
        Totta mooses lukija olettaa,
        että hän on kertonut itsestään!

Tai sitten
        hän puhui
        fiktiivistä
        tarinaa,
        eli lööperiä.

• Anonyymi

Äänesta SDP jos et halua joutua telttamajoituksen työttömänä/sairaana. Vain SDP on kaikkien ihmisten asialla. Persut ja kokoomus on vaan miljonäärien ja rikkaiden puolue.

• Anonyymi

On hyvä, että edes joku ajaa miljonäärien ja rikkaiden etuja. He ovat kuitenkin talouden selkäranka ja heidän maksamillaan veroilla köyhät elätetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä, että edes joku ajaa miljonäärien ja rikkaiden etuja. He ovat kuitenkin talouden selkäranka ja heidän maksamillaan veroilla köyhät elätetään.

Jos köyhien varassa eläisimme, huonosti kävisi.

• Anonyymi

Edellisen laman aikaan Suomi oli sinisessä sipissä, rahat loppuivat ja Suomen meinasi käydä kalpaten.
        Valtiovarainministeri Iiro Viinasen (kok) tiukka linja kuitenkin piti. Juice Leskinen kannusti kiitteli ja Viinasta, että "jatka samalla linjalla, äläkä välitä, vaikka vellihousut vittuilevat".
        Maailmalla piti käydä kerjäämässä luottoa, mikä on aivan oma tarinansa ja löytyy Viinasen muistelmista.
        Pääministerinä taisi olla silloin Paavo Lipponen (sd), joka piti huolen siitä, että kurssissa pysyttiin, eikä sooloiluja suvaittu. Mies paikallaan.
        Joskus vielä aikaisemmin valtiolta loppuivat rahat, kun pääministerinä oli Kalevi Sorsa (sd) ja valtiovarainministerinä Johannes Virolainen (kesk). Rahaa jaettiin karvalakkilähetystöille löysällä kädellä. Tarvittiin lisäbudjetti ja lisää velkaa.
        Lasse Lehtinen on kertonut siitä Virolais-kirjassa "Tasavallan isäntärenki".
        Veikko Huovinen sivusi rahanjakoilmiötä lyhyessä erikoisessa nimeltä "Ammattimainen puolueenhakkuja".
        Iltapäivälehti kertoi, miten Kuopion-lennolla joku humalainen oli sekoittanut Virolaisen tukan ja karjunut:
        "Mihin te olette hävittänyt minun rahani...!"

• Anonyymi

Mihin teltan pystyttäisi?
        Leirintäaluetta meillä ei ole,
        eikä toisten maalle saa
        luvatta leiriytyä,
        eikä se liene luvallista
        myös yleisillä paikoilla.
        Talvella telttaa pitäisi
        lämmittää, ja sekin maksaa.

• Anonyymi

Paska puolue sdp

• Anonyymi

Eikö pienellä pojalla ollut parempaa sanottavaa?

Joka neljäs suomalainen äänestää SDP:tä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs ne kolme muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska paska puolue sdp

• Anonyymi
    • Anonyymi

Raamatussakin puhutaan demareista!

• Anonyymi

Tai eikun denaareista!
        "Denaari oli roomalainen hopearaha. Se vastasi arvoltaan hyvin palkatun työmiehen yhden päivän palkkaa. Yksi denaari vastasi yhtä drakmaa", kertoo Wikipedia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe