olin tilatessa että jouduin hakemaan ruoka kassia mitä en ole onneksi joutun ennen hakemaa mut lääkäri kulut nousi niin kauhestti
sain kassin ja ajattelin että siellä oli ihanaa valmisruokaa rupesin avamaan ja lämittämään se oli aivan jäässä vielä mutt kanen avuttani se oli paksussa homessa onko muille käynyt näin söin sit pelkää
kaurapuuroa
ruokakassien jako
5
364
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei ! Kannattaa tarkistaa jo paikan päälle sörsseleitten kunto.
Kaurapuurokin vie nälkää, mutta ei sillä pelkästään elä.
Miten Hallituksen uhrit pärjäävät, kun kaikilla paikkakunnilla ei ole minkäänlaista
ruoka-apua ?
Hallitushan leikkasi kirkoltakin niitä rahoja, joilla kirkko auttaa heikossa
asemassa olevia. Hallitus on nitistäjä. Mikään taho ei saisi auttaa
vähävaraisia ja pulassa olevia ihmisiä. SAIRASTA ! - Anonyymi
Mitä persuhallitus ei keksisi tavallisen kansan kiduttamiseksi ?
Miksi PS ja persut vihaavat omaa luokkaansa palkansaajia eli duunareita ???
Kaikki ovat palkansaajia eli samaa duunariluokkaa, ellei ole työnantaja
tai työtön.
On käsittämätöntä kuinka tyhmä persu voi olla, haukkuu itseään
muun muassa kommariksi. - Anonyymi
>lääkäri kulut nousi niin kauhestti
Jos olet köyhä, saat kaikki julkisen lääkärin kulut 100%:sti perustoimeentulotuessa. Joten et ole köyhä. Joten et tarvitse ruokakassiakaan.- Anonyymi
en sanonut olevani köyhä vaan sillä hetkellä olisin tarvinnut ruoka apua olen sairaseläkellä
syövän takia en saa toimen tukea eläke 50e yli tuki rajan että ei kannatta puhua jos ei tiedä mistä puuhuu
- Anonyymi
Porissa ruokakassin sisällöstä voi saada myrkytyksen, johtuen joko pilaantuneesta ruoasta, tai niitä jakavista narkomaaneista. Mutta myös porilaisen lääkärin vuoksi voi henkensä menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712