Jos Persut ei saa kunnon rökäle tappiota.
Pää hajoaa!
7
222
Vastaukset
- Anonyymi
-
- Saksan SDP näytti mallia - SDP:lle Tulee Varma - RÖKÄLE-TAPPIO - !
-
_________________ Heeeeeeeh heheheheheh heeeeee - !
-- Anonyymi
,
'
- SS-puolueen Lindtmaan - Jo KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""
,
,
- Anonyymi
Kröhöm voit olla varma että perussuomalaiset saa todella huonon kannatuksen tulevissa kuntavaaleissa ja seuraavat eduskuntavaalit niin persut on ikuisessa oppositiossa ja hyvä niin eihän tuollaisesta puolueesta ole yhtään mihinkään eihän kukaan täysjärkinen ihminen äänestä persuja kyllä tyhminkin on jo nähnyt mistä puolueesta on kyse persuja äänestää enää sellaiset monttu auki kaupan kulmalla seisovat pahalta haisevat tyhjän naura jotka eivät oikeastaan osaa puhuakaan mistään mitään sellainen on persujen äänestäjä normiihminen ei äänestä persuja normaali ihminen antaa äänensä kokoomukselle SDP lle tai jollekin muulle järkipuolueelle
- Anonyymi
Hyvä kirjotus. Niin olen kanssanne samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen oikeasti tuota mieltä. Tv Jartsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Minäkin tykkään todella paljon omista kirjoituksistani.
- Anonyymi
Mikä pää? Tuleeko jytky vai pökäle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709