Suunnistuksen harrastajana tulee käytyä eri alueilla Päijät-Hämeessä ja aina sama huomio. Usein käy niin, että jos menee toisen kerran johonkin miljööseen, niin metsä on sieltä kadonnut ja kamala raastettu maisema vastassa. Aivan sairasta touhua.
Mihin metsät häviää?
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Selitys löytyy Suomen metsäpolitiikasta ja metsien omistajien häpeämättömästä ahneudesta.
- Anonyymi
Olen huomannut, että netin myyntipalstoillakin on aika usein ilmoituksia myytävistä metsäpalstoista tai tiloista ja niissä on jo puun arvo laskettuna valmiiksi. Suharit ostelee näitä, repii metsät heti ja keinottelee sitten maapohjan kanssa. Ahneus on tosiaan tämän aikakauden syöpä.
- Anonyymi
Miksiköhän pystyssä kasvavat puut ärsyttävät niin kovin, että ne täytyy saada pois silmistä? Olisiko symbolista, me miehethän olemme varsin tunteellisia näissä asioissa ja olemme herkästi nyrkit pystyssä ja voimakoneet käsissä, jos oma pystyminen on niin ja näin.
- Anonyymi
Ikävintä on nähdä jonkun kaataneen vanhan metsän pois jossa on kasvanut vanhoja komeita puita. Kaupunkikin voisi säästää puustoa mahdollisimman paljon. Kun voittaisi Eurojackissa ison potin niin ostaisin koko rahalla metsää. Sen sitten rauhoittaisin ikiajoiksi.
- Anonyymi
Yksityistä omaisuutta(ni) niin saa tehdä metsällä ihan mitä haluaa. Koska vihervassarit yrittävät kaikin keinoin puuttua toisten omaisuuteen niin ihan huvikseen, kostoksi ja ärsyttääkseen voidaan kaataa koko plaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709