Mitä persuille on tapahtunut?

Anonyymi-ap

Pituri kirjoitti tänään 27.2. että Orimattilassa on kaikilla puolueilla vaikeuksia saada kuntavaali ehdokkaita.
Varsinkin perussuomalaiset ovat heikoilla sillä niillä on vasta 14 ehdokasta kun edellisissä vaaleissa oli peräti 37 ehdokasta joista tuli 10 valtuutettua. Ehdokasasettelu päättyy 4.3.
Mitä oikein on tapahtunut Orimattilan persuille?

26

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäkö persuille on tapahtunut ei oikeastaan yhtään mitään ihmiset vain ovat tajunneet mistä puolueesta on kyse eivätkä lähde tuollaiseen edes ehdolle. Ja
      Mieti omalta kohdaltasi jos sinä olisit tuollaisen puolueen ehdokkaana ja nimesi ja kuvasi komeili heidän vaalimainokset niin saisivatko läheisesi ja muut havet hävetä sinua on?
      Kyllä varmaan saisivat hävetä niin eihän kukaan laita itseään läheisiään ja kavereitaan tilanteeseen jossa jossa joutuu hävetä viisaammat ihmiset ei edes tuntisi enää sen jälkeen ehdokasta no muutkin välttelisivät.
      Ei siis mikään ihme ettei tuo puolue enää saa ehdokkaita puolue tulee saamaan sellaisen löylytyksen nyt vaaleissa että se muistetaan ja pitkään keskusta menee heittämällä ohi SDP ja kokoomus ottaa voiton vihreätkin kolkuttelee aivan kannoilla saattaapa mennä ohi persuja lento loppui siivet ei siis että ei enää kanna se on se on finito.

• Anonyymi

Ihmiset ovat heränneet ja huomanneet persujen suuren kuplan. Oikeastaan mitään todellista ei koskaan ollutkaan. Lupauksia vailla tekoja.

• Anonyymi

Eipä olisi tätä neljä vuotta sitten uskonut, että suuren vaalivoiton saanut Orimattilan perussuomalaiset on nyt täysin kaatumassa. Saavat kyllä itteään onnitella tästä tilanteesta.

• Anonyymi

Ei hätää. Me pelastamme orimattilan maahanmuuttajilta.

• Anonyymi

Kiitos kokoomus!

• Anonyymi
      UUSI

Kun Artjärvi liitettiin Orimattilaan sen jälkeen olen aina äänestänyt perussuomalaisia kun niillä oli paremmin ehdokkaita Orimattilassa. Nyt on tilanne muuttunut ja en koe persuja enää omaksi porukaksi. Jatkossa keskustaan takaisin.

• Anonyymi
        UUSI

Minäkin hairahdin. Nyt keskusta kutsuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin hairahdin. Nyt keskusta kutsuu.

Minäkin olen keskustalainen ja kirjoitan tänne siksi.

• Anonyymi
      UUSI

Neljä vuotta sitten näihin aikoihin Orimattilassa oli jopa hurmosmainen persuhenki. Nyt homma on kääntynyt täysin toiseen suuntaan. tälläkin palstalla persut ei saa yhtään kiitoksen sanaa.

• Anonyymi
        UUSI

mistä persuleita pitäisi kiittää??? mahollisuus oli lopettaa henna rahoitus, pitää koulut, päiväkodit, stop virkamiesten vallankahminnalle, erkonkaari???, kehräämö??, puisto hakkuut jane… roskasakkia en äänestä enää ikknö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mistä persuleita pitäisi kiittää??? mahollisuus oli lopettaa henna rahoitus, pitää koulut, päiväkodit, stop virkamiesten vallankahminnalle, erkonkaari???, kehräämö??, puisto hakkuut jane… roskasakkia en äänestä enää ikknö

Se on just näin. Persuihin ladattiin paljon ja siksi niitä äänestettiin. Mitään eivät ole saanu aikaan. sotkua ja veljeilyä ja mielistelyä kuntapomon kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just näin. Persuihin ladattiin paljon ja siksi niitä äänestettiin. Mitään eivät ole saanu aikaan. sotkua ja veljeilyä ja mielistelyä kuntapomon kanssa.

outo kuvio kaupunkinjohtaja ja hallituksen johtaja … pilasi koko puolueen

• Anonyymi
      UUSI

Vajakkikerho kokoontuu.

• Anonyymi
        UUSI

Koska teillä on kokoontuminen?

• Anonyymi
        UUSI

äänestäjiä ei kannata haukkua tai pitää tyhmänö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

äänestäjiä ei kannata haukkua tai pitää tyhmänö.

Hyvä kommentti.

• Anonyymi
        UUSI

Eiku tääl kokoontuu orimattilan älymystö. Kyllä sen huomaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku tääl kokoontuu orimattilan älymystö. Kyllä sen huomaa.

ihan tavan mies olen ja luulet että äänestän sinua tai muuta ps ikinä uudelleen?? hauku lisää niin katoaa loputkin äänet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ihan tavan mies olen ja luulet että äänestän sinua tai muuta ps ikinä uudelleen?? hauku lisää niin katoaa loputkin äänet

🥱🥱🥱

• Anonyymi
      UUSI

Joo täällä kokoontuu älymystö kyllä sen huomaa on niin tasokasta juttua että oikein häikäisee minua ei tällaista tasoa löydä mistään muualta kuin täältä ja Orimattilassa tämä on hyvin yleistä ei missään muualla kunnassa ole näin viisasta Porukkaa kuin täällä Olen yrittänyt löytää mutta en millään löydä en tiedä löytäisikö joku muu ehkä voi löytää jos oikein etsii mutta luulen kyllä ettei löydä Täällä paikassa on enemmän tietoa kuin missään muualla on turha väittää etteikö niin olisi Tämä asia on tutkittu jossain ainakin täällä se on tutkittu Tämä on minulle sellainen paikka mistä etsin kaikista parhainta tietoa että pärjäisin elämässä jotenkin se on erityisen tärkeää minulle.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kirjotus. Varmaan joku kaupunkin talolta.

• Anonyymi
      UUSI

lisää hyviä kirjoituksi jos sais!

• Anonyymi
      UUSI

Persuil on pulkka mäki huomnna eikä oo ees lunta. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Ei ne tarvitse, niillä on persu terästä.

• Anonyymi
        UUSI

Missä tämä pulkka mäki on jotta voi osallistua

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe