Vaiket lapset. Apu!!!

Anonyymi-ap

Päästä irti!
Vaikeat elämän tilanteet. Teinit.
Hei! Olen yksinhuoltaja ja tämä kirjoitus on osoitettu kaikille vanemmille mutta yh miehen näkökulmasta katsottuna koska ei voi jakaa sitä vastuuta ja hermoja niinkuin kahden aikuisen perheissä. Älä käytä tätä jos lapsi on oikeassa hädässä ja tarvitsee ammattiapua!!! Voit kuitenkin lukea tämän ja rauhoittua. Rauhassa aina eteenpäin. Tämä ei ole totuus mutta jos tämä helpottaa yhdenkään ihmisen elämää niin nauti elämästäsi. Kaikki tässä kerrottu on laillista ja sovellettavissa kaikkiin elämän tilanteisiin. Mutta tämä koskee lapsia.
Mitä tehdä kun teini on kuin uhmaikäinen pikkulapsi. Porkkanat on käytetty ja loppu. Tuntuuko että mikään ei auta ja kaikki keinot käytetty. Kokeile vielä tätä ja voit nauttia elämästä niinkuin kuuluukin ja lapsesi nauttii myös vaikka ei ehkä heti. Hyvä johtaa aina hyvään mutta huono käytös huonoon. Kaikki rankut käyttöön järjestyksessä ja pykältäen eli ei kaikkia kerralla ja takaisin päin jos köytös parempaa. Riippuu paljon tilanteesta mikä järjestys järkevin varmasti keksitte muitakin keinoja. Netti pois. Puhelin pois. Tietokone pois. Tv pois. Ei kylään kavereita/kaverille. Rajummat? Niistä en sano mutta laillisia ja inhimillisiä laillisia kenoja löytyy aina...
Ja tässä se tärkein miksi rajat kusee aina. Eli ei jaksa kuunnella sitä vitun tulkutusta ja on vaan helpompaa antaa periksi. Ja onhan se oma lapsi kuitenkin niin rakas ettei sen halua kärsivän. (Se muuten on raastavaa katsottavaa) Jotenkin vaan haluais sen oymmärtävän. Se.varmasti haluaa että sinä ymmärrät sitä. Ja kyllähän se ymmärtää mutta vastustaa koska sinä olet sille tärkeä. Ja nyt se tärkein pointti miksi tämän kirjoituksen edes tein eli mitä minä teen kun hermot menee ja mikään ei auta??? miten minä vanhempana ja vastuullisena voin enää tehdä yhtään mitään? Olen jo tehnyt kaiken mutta aina kaikki kusee. Saat nauttia elämästä joka sekunti vaikka sinulla on vastuuta. Laita musiikki täysille ja anna mennä! Niin se toimii! Kuulokkeet jos naapureita! Napit saa yllättävän isolle. Kiukuttelua ei pidä kuunnella sekuntiakaan. Kun kaikki rankut käytössä niin jokainen tajuaa että elämä käy hyvin vaikeaksi ja hyvä niin mutta sinä saat olla rauhassa. Lapsi käyttää hyväksi hermojasi saadakseen sen kaiken takaisin mutta et kuuntele muuta kuin musiikkia.🫠 Lapsi kyllä osaa ottaa ruokaa ja käydä tarpeilla ja mennä nukkumaan.
Oma rauhaa lisää kun musiikki kuulokkeista täysille ja ei välitä. Kaikista paras omille hermoille ja siten myös lapsen parhaaksi. Kiukkuista lasta turha kuunnella. Tämä opiksi kaikille vanhemmille. Olkaa hyvä. Kyllä se oppii lopulta.. hymyile kun löydät sielusi ja löydät sen pysähymällä. jos tämä on viestini maailmalle niin olen tehtäväni tehnyt kiitos ja heipähei. 👋
Kaikki on saman arvoisia.
valinnainenzen@gmail.com

0

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        209
        1628
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        140
        1394
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        54
        1133
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        72
        1005
      5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        54
        1005
      6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        106
        922
      7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        52
        903
      8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        860
      9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        82
        830
      10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        31