Millainen ajettava ? Miten paljon maavaraa ? Missä vaiheessa ajetut kilometrit vaikuttaa jo huoltoihin ? Muita kommentteja ?
Olen aikeissa vaihtaa dieselini (Volvo) tuollaiseen käytettyyn Rav4:n, siksi kyselen
Kiitos asiallisista kommenteista !
T. Täti Autoilija
Rav4 hybridi kokemuksia
10
221
Vastaukset
- Anonyymi
kaamee ajaa, maavaraa vain 12 cm....ei kestä ku 10 tkm ja remppaa.....kallis....osta Kodiaq
- Anonyymi
Ainakin tämä nykymalli sai plugariversiona talvitestissä maantieajettavuudsta 10.
Ja onhan se hyvä maantiellä. Kulkee suoraan eikä tuuli eikä urat tunnu.
ite olen tykännyt.
Jos siinä on pientäkin sanomista suuntavakauden suhteen, niin
edestä aurauskulma nolliin ja taaks se mikä on tehtaan suosituksen puoliväli. Vasemmalle taakse hiukan enemmän aurausta kuin oikealle.
Näppärä myös pyöritellä kaupungissa ja parkkipaikalla. Ajossa isot pelit on erittäin hyvä asia ja voimaa riittää mainiosti.- Anonyymi
Eikös tämä ollut juuri Rav4, joka ei väistökokeessa pysynyt ammattilaisenkaan käsissä ja penkkaan tömähdettyään laski allensa. Testiä sitten jatkettiin toisella paikalle tuodulla autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä ollut juuri Rav4, joka ei väistökokeessa pysynyt ammattilaisenkaan käsissä ja penkkaan tömähdettyään laski allensa. Testiä sitten jatkettiin toisella paikalle tuodulla autolla.
Sama auto. Töpselihybridi kun oli, luulisi ettei esilämmitys latauksessa ollessa olisi mikään ongelma. Kyllä oli. Yli -10°C pakkasessa esilämmitys ei onnistu ellei autoon ole asennettu saksalaista polttoainekäyttöistä lämmitintä. Ajoon on pakko lähteä kylmällä autolla bensa käryten.
- Anonyymi
Kyllä RAV4 on paras kaikilla mittareilla.
- Anonyymi
Omituinen ajaa, ei vastetta ohjauksessa.
Naiselle kelpaa varmaan hyvin kun ei ole mitään väliä millä köröttelee.
https://www.youtube.com/watch?v=Jhar3840f3Q- Anonyymi
Kiitos kommentista ja provosoimisyrityksestä !
T. Täti Autoilija
- Anonyymi
Kannattaa unohtaa koko häkkyrä.
- Anonyymi
Täti autoilija
osta hevonen - Anonyymi
Täti osta Tesla.
https://www.tesla.com/fi_fi/cybertruck
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690