Se on kynttilän paikka, sanotaan. Mutta miksi se on niin tärkeä tänäkin päivänä?
Pöytäkynttilä pitää otteensa Rauhanyhdistyksellä
15
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kynttilä symboloi Jeesusta Kristusta eli valon voittoa pimeydestä.
Mutta miksi Totuudenvalo loistaa poissaolollaan vl-kristillisyydessä?
Kynttilää poltatte, Mutta uskon Jeesukseen pimitätte!- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Mutta miksi Totuudenvalo loistaa poissaolollaan vl-kristillisyydessä?
Kynttilää poltatte, Mutta uskon Jeesukseen pimitätte!Noinko pimeässä jätkä on? Tuu seuroihin. Siellä ei muusta puhutakkaan, kuin Jeesuksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko pimeässä jätkä on? Tuu seuroihin. Siellä ei muusta puhutakkaan, kuin Jeesuksesta!
Demonit estää saalemikkoa.
- Anonyymi
Onhan jo maaliskuu?
- Anonyymi
Kynttilät toimii myös kesällä. Jeesus Kristus on kaikkina vuoden aikoina mukana seuroissamme. Siksi kynttilät. Kynttilä siis symboloi arvokkaalla tavalla Kristusta!
Anonyymi kirjoitti:
Kynttilät toimii myös kesällä. Jeesus Kristus on kaikkina vuoden aikoina mukana seuroissamme. Siksi kynttilät. Kynttilä siis symboloi arvokkaalla tavalla Kristusta!
Kristus on arvonimi. Onko Kuka on Kristus velluille?
Miksi ette halua ja uskalla käyttää Vapahtajamme nimeä?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kristus_(arvonimi)
- Anonyymi
Kynttilä on aika tärkeä elementti seurapuheissa, sillä kynttilä symboloi arvokkaalla tavalla Kristusta. Saarnathan ovat Kristus-keskeisiä ja siksi on oltava kynttilät!
Johan valheen pukkasit. Vl-ihminen on syntinen -ei kristus!
Käytätte Jeesusta vain moppina, mantrassanne!- Anonyymi
Käytätte Jeesusta vain moppina, mantrassanne!Demonipesä taas luikuroi omaa mantraansa. Olemme sulkeneet sun jorinoille korvamme aikapänää sitten.
- Anonyymi
Käytätte Jeesusta vain moppina, mantrassanne!Saalemin siivooja esittelee välineistöään.
- Anonyymi
Jeesus on Vl:lle markkinointi väline. Kaupankäyntiin vähän kuin kättä pitempää.
- Anonyymi
Jep, välttämätön paha heille. Hoitokokouksiin joudut jos nostat Jeesuksen keskiöön, kuten Porvoon rykyläset tekivät.
Heidät pakotettiin tekemään parannus pois Jeesuksesta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, välttämätön paha heille. Hoitokokouksiin joudut jos nostat Jeesuksen keskiöön, kuten Porvoon rykyläset tekivät.
Heidät pakotettiin tekemään parannus pois Jeesuksesta!Jeesukseen uskominenkin on siis vl-syntilistalla!
Vaginakynttilä on nyt tätä päivää kristillisyydessämme. 🍑🍆🥚🥚🕯️😇👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686