Keskustan lista on kaamea.
Riita riitta, ei tykkää omat eikä vieraat, iso syy ettei saada enempää ehdokkaita
Tapio artjärven perilta kaivettu nafta liinista. Meneekö taas räyheemisexi asiat.
Tero miksi? Kyllä pitäs ymmärtää et ei oo asiaa huumekäryn jälkeen päättäjäksi.
Hämäläinen jatkoon. Asiallinen ja jämäkkä.
Arjärven toinen eli Ari A menee sinne minne kekustan saksikäsi riitta näyttää. Majakka ja perävaunu.
Olix muitakin?
Keskustan floppi tulee. Kiitos riita
Anonyymi-ap
6
342
Vastaukset
- Anonyymi
minä olen lyönyt vetoa saksikäsi riittard on tuleva ääni kuningatar, asiat parturoidaan kuntoon nyt..
- Anonyymi
Paljonki mahollista voi käydä näinkin.
- Anonyymi
Kyllä suurin tieto on Riitalla! Hieno nainen! Paljon kokemusta ja osaamista. Moni kalpenee rinnalla!
- Anonyymi
Aika paljon puhuttu kyllä että on kova tämä saksikäsi riittard.
- Anonyymi
Ei oo suutarin pojal kenkiä.
- Anonyymi
Tuomio on tullut ja kärsitty. Suut kii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709