Perussuomalaisten ponnekkaalla avulla jopa kolminkertaiseksi. Kokoomuksen historia on taloudellisesti karmeaa luettavaa. Jokainen kerta sitten vuoden 1966 kun kokoomus on päässyt hallitukseen, on seurauksena ollut valtion velan vähintään KAKSINKERTAISTUMINEN.
Itse asiassa kokoomuksen hallituskausilla vuosina 1987-1997 valtion velka KUUSINKERTAISTUI. Samaan aikaan BKT ensimmäistä kertaa ties miteen moneen vuosikymmeneen supistui.
Kokoomus on aina kasvattanut velan KAKSINKERTAISEKSI päästyään hallitukseen, samaa toistuu nytkin
8
162
Vastaukset
- Anonyymi
Noinhan se ikävä kyllä on mennyt. Yllättää ei pitäisi ketään, mutta tietämättömyys loistaa poissaolollaan suomalaisten keskuudessa.
Nyt, kun mukana on persut, on kokoomus saanut toisen porukan mukaan, joita ei kiinnosta hyvinvointivaltio, ainoastaan omien agendojen läpivienti.
Kunpaakaan puoluetta ei kiinnosta vähempiosaiset tai Suomen talous oikeasti, varakkaat ja yritykset kuten yksityinen terveydenhuolto ovat molempien ainoat agendat.
Jos joku epäilee, ei ole kyllä mitenkään kartalla mitä Suomessa nyt tapahtuu..- Anonyymi
Ihmettelen vasemmiston puheita hyvinvointivaltiosta. Itse ovat sen romuttaneet tolkuttomalla rahanjaolla velaksi.
Nyt on rahat loppu ja vasemmistolla ei ole välineitä sen hankkimiseen. Osaavat vain jakaa olemassa olevia, mutta koko ajan väheneviä varoja. Rahan siirto taskusta toiseen ei kauas kanna.
Ainakin itsellä on laukku pakattuna ja Suomesta muutto edessä, jos vasemmisto palaa valtaan. - Anonyymi
Komppaan. Odotetaan, mitä Marttinen tekee tulevana työministerinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen vasemmiston puheita hyvinvointivaltiosta. Itse ovat sen romuttaneet tolkuttomalla rahanjaolla velaksi.
Nyt on rahat loppu ja vasemmistolla ei ole välineitä sen hankkimiseen. Osaavat vain jakaa olemassa olevia, mutta koko ajan väheneviä varoja. Rahan siirto taskusta toiseen ei kauas kanna.
Ainakin itsellä on laukku pakattuna ja Suomesta muutto edessä, jos vasemmisto palaa valtaan.Se, että pätevä työvoima ei pysy Suomessa on jo nyt iso ongelma. Omalla työpaikalla muualta tulleet koodarit häviävät matalamman veroasteen maihin heti kun ovat alkuun päässeet. Ei tulijaa kiinnosta mikään muu kuin käteen jäävä palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin itsellä on laukku pakattuna ja Suomesta muutto edessä, jos vasemmisto palaa valtaan.Tässä hyviä vaihtoehtoja.
https://nomadcapitalist.com/finance/low-tax-countries-living-europe/
Kapitalisti äänestää jaloillaan. Jätetään vasurit pärjäämään omillaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä hyviä vaihtoehtoja.
https://nomadcapitalist.com/finance/low-tax-countries-living-europe/
Kapitalisti äänestää jaloillaan. Jätetään vasurit pärjäämään omillaan...Tässä keskustelussa (linkki) on arvioita Marttisen suunnitelmista:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18834625/juhlapaiva
- Anonyymi
Purra on ottanut velan ei Urpo
- Anonyymi
320000 työtöntä. Persuhallituksen "saavutus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712