Tuommoiset uudet autot

Anonyymi-ap

Täytyy ohjelmoida ensin ennen kuin niiden kanssa pääsee liikkeelle ja vieläpä puhaltaa pilliin...ei ole todellista. Onneksi vanhat 80, 90- lukuiset lähtee startista käymään. Autoja ei ole osattu valmistaa kuin viimeksi kuin 2009.……tai sitäkin aikaisemmin 1990.

7

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi auto tilttaa kelataksi....jonka asiakas tilannut...,siinähän sitten miettii asiakas pääseekö hoitoon.

• Anonyymi

Edelleen mun Mondeo 2005 malli pelittää ja lähtee startista hyrräämään, en vaihda mihinkään kun on pakko päästä liikkeelle.

• Anonyymi

Uudet autot on täyttä pa.kaa, kissakin sen tietää.

• Anonyymi

Nykysin myös lietevaunuisa on monenlaista tikitaalista härpäkettä ja erikoislevveitä gummirenkaita.
      Ennen oli vain imuletku ja kraana pohjasa, mistä liäte soljui savipeltoon luannikkaasti jos sen sai auki.
      Gummitkin oli soukat,sirkelinterän leveysluakkaa..

• Anonyymi

Ai sinä olet siis rattijuoppo jonka autoon on asennettu alkolukko.

• Anonyymi

Ei kun noissa uusissa on kai vakiovarusteena?

• Anonyymi

Just tuli tuommoinen sähkötaksi kaupan pihassa olevalle pikalaturille, ja ukko alkoi ladata akkuvoimaista autoansa.

Ei ehtinut latauspiuha olla kiinni kuin 2...3 minuuttia, kun tuli jo taksitilaus, ja pitikin mennä vesisateeseen repimään latausjohtoa irti. Bensa/dieselauton olisi tankannut jo kokonaan tuossa ajassa.

Tässä mielessä aika lailla huolettomampaa ajella CO2-voimalla kuin akkuvoimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60