Piturissa oli juttu että pitkään Erkontien varrella toiminut Veikon Kone lopettanee toiminnan ellei jatkajaa löydy. Aiemmin tunnettiin nimellä Urheilu ja Kone eli
" Urkka".
Siinä on " Urkan rappusilla silloin 80-luvulla monet kerrat tullut istuttua. Ja muistuu nuoruudesta mieleen kun ostettiin pari polkupyörääkin kyseisestä liikkeestä. Taisi olla International - merkkiä oleva 10-vaihteinen käyräsarvinen pyörä joka minulle sieltä ostettiin. Lisäksi ostettiin sellainen vaihteeton naistenpyörä. Myös pari käytettyä väritelevisiota meille on sieltä ostettu.
Mitä kaikkea teidän talouteen on kyseisestä liikkeestä hankittu?
Veikon Kone lopettanee?
Anonyymi-ap
8
363
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö missään muussa lehdessä ollut?
- Anonyymi
Risto jää eläkkeelle. 30 vuotta alalla on pitkä aika.
- Anonyymi
Ei 30 vuotta mikään työura ole, siitä puuttuun noin 20 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 30 vuotta mikään työura ole, siitä puuttuun noin 20 vuotta.
Sanoo työtön alkoholisti. Tsemppiä jatkoon!
- Anonyymi
Isä Henttonen oli jämpti Mies, sellainen vanhan kansan kauppamies kun Urhon Hilskakin.
- Anonyymi
Vaimolle ostin hieromasauvan. Kallis, mutta tuntuu tykkäävän.
- Anonyymi
Hilskan kauppaa on ikävä.
- Anonyymi
Mitä sitte? Palvelu ku kummelin kassalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712