Oli räyhäntaustan Irja. Virran terttu.mettälän Mirja ja krjukoffin Niki. Ja Saarikosken Pirkko.Kaikki ihania ja kivoja oppeja. Millasia mahtavat opet nykyään olla
Koulujen vanhat opet
Anonyymi-ap
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
Jos (naapurin) ylimielisen ryssän kanssa oli eri mieltä yms. niin ei ihan asianmukaisesti suhtautunut, vaan armeijatyylisesti. MM opetti myös itsee mutta en muista okein mitään, ei paha kumminkaan. Naapurin Pirkon muistan joskus sijaistaneen (oli kai jo eläkkeellä?)
Tertusta ja Irjasta olen kuullut juttuja mutta yhtään en niitäkään muista
lajijasuris - Anonyymi
Olisivatko mullan alla, tai sitten viettelevät 100 vuotispäiviään fugessa. Pirkko ainakin oli kiukkuinen kuin mikä viimeisinä työvuosinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784