Osa Nurmeksen miespuolista taksinkuljettajista on todella uteliaita, udellaan asiakkailta asioista , jopa henkilökohtaisista. Puhutaan toisten ihmisten asioista toisille ihmisille. Missä on ammatti etiikka ? Onneksi voipi valita kenen kyytiin lähtee .
Nurmeksen taksiukot
6
660
Vastaukset
- Anonyymi
Ylä-Karjalakaan ei tule enää kuin kerran viikossa, kun jutut leviää suusta suuhun.
- Anonyymi
Ja apteekissakin kehno palvelu, sähkömittarit lukee väärin eikä saada ensilumenlatua!
- Anonyymi
Taksitarkastajalle olisi työn sarkaa
- Anonyymi
PITÄISI SAADA UIMAHALLI HETI UIMAHALLI NURMEKSEEN
- Anonyymi
Minä pyyhkäisin joku viikkko sitte Kela Taxilla Joensuuhun , kuljettaja ei puuttunu henkilökohtaisiin ,enkä sitä hyväksyisikään , kaikenlaista maailman menosta ja omistaan jutteli .
Mukava kokemus kela kyytiläisenä
Siispä ajellaan poijaat kyydillä kyllä valtio kyydin tarjoo . - Anonyymi
Suuresta terveydenhoito uudistuksesta parhaiten taisi pärjätä taksit, kun viikonloppu- ja yö päivystykset siirtyi Joensuuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709