Nujakka torin kulmilla to klo 12?

Anonyymi-ap

Näkikö kukaan? Sanaharkkana tilanne pysyi, mutta siinä oli joku liinapäinen maahanmuuttaja ja kiukkuinen nainen vastakkain. Tilanne kesti ja kesti. Naisilla oli kasseja ja toisella joku koirakin.

24

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olennainen tieto tuo että oli kassejakin mukana. Olivat siis tulossa kaupasta eikä vasta menossa sinne.

• Anonyymi

Etkö ottanut videolle ja ladannut tiktokkiin.

• Anonyymi

Näin tuon ja kaupasta oli tulossa ja keskustelivat.

• Anonyymi

Eli nujakka olikin kahden ihmisen välinen normaali keskustelu. Hämeessä ei normaalisti keskustella ventovieraiden kanssa muuten kuin jos tulee riitaa niin tämä varmaan sotkenut tämän silminnäkijän pään. Ellei viina sitten myös todennäköistä sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nujakka olikin kahden ihmisen välinen normaali keskustelu. Hämeessä ei normaalisti keskustella ventovieraiden kanssa muuten kuin jos tulee riitaa niin tämä varmaan sotkenut tämän silminnäkijän pään. Ellei viina sitten myös todennäköistä sekin.

Saattoi olla mun vaimo se toinen tuntomerkit sopii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoi olla mun vaimo se toinen tuntomerkit sopii.

Tai mun mies tuntomerkit sopii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mun mies tuntomerkit sopii.

Se huivipäinenkö?

• Anonyymi

Tai mun kassi

• Anonyymi

Tai mun koira

• Anonyymi

Avaaja ihme kyylä. Miten voi kiinnostaakin niin paljon että täytyy oikein nettiin juoruta.

• Anonyymi

Nykyajan juorupalsta on tää. Täällä kerrotaan kuulumiset, tietty ilman henkilötietoja, ettei sorruta kunnianloukkauksiin.

Ja tuolla jutulla on iso merkitys. Totta kai haluan tietää, onko torilla nujakoitu ja milloin.

• Anonyymi

NÖÖÖÖÖT!

• Anonyymi

Kumpi nujakan voitti?

• Anonyymi

Kumpikin jatkoi omia teitään eri suuntaan, mutta kotimainen varoitti ulkolaista, että pysy poissa silmistäni vähän aikaa. Oli se ulkolainen kyllä sanaharkassa altavastaajana noin muutenkin. Mutta olipa äänekäs riita, toria lähestyessä kuuli jo korttelin päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin jatkoi omia teitään eri suuntaan, mutta kotimainen varoitti ulkolaista, että pysy poissa silmistäni vähän aikaa. Oli se ulkolainen kyllä sanaharkassa altavastaajana noin muutenkin. Mutta olipa äänekäs riita, toria lähestyessä kuuli jo korttelin päästä.

Mitä kaikkea ne huusi?

• Anonyymi

Eilen illalla Tiiriön ABC:llla sisään tuli nuori nainen joka oli täysin sekava. Itki ja huusi yhtä aikaa. Vaikutti kuin olisi ollut jossain psykoosissa tai sitten vaan huumeiden vaikutuksen alaisena.

Se nainen itki ja huusi ja pyöri ympäriinsä ja välillä makasi lattialla. Kukaan ei tohtinut mennä kysymään että mikä hätänä kunnes paikalle tuli vartija jolloin se nainen juoksi ulos ja ulkona jatkoi juoksemistaan.

• Anonyymi

Mitä se huusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se huusi?

Pahasti.

• Anonyymi

Jos sillä oli vaikka joku hätä eikä kukaan auttanut tai edes mennyt kysymään. Kyllä ihmiset on kylmiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sillä oli vaikka joku hätä eikä kukaan auttanut tai edes mennyt kysymään. Kyllä ihmiset on kylmiä!

Mikä hätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hätä?

No vaikka kakkahätä, eikä löytänyt vessaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaikka kakkahätä, eikä löytänyt vessaa.

Se menisit varmaan puskakakalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se menisit varmaan puskakakalle.

Ei oo puskii

• Anonyymi

Se on hyvä että näistä kirjoitellaan. Tiedetään mitä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31