Kommentoivatko ihmiset ulkonäkösi muuttuneen

Anonyymi-ap

Millaista palautetta olette saaneet ?

4

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitini ei voi käsittää miten näytän nuoremmalta kuin 10 vuotta sitten (botox & täyteaineita & kovasti ihonhoitoa)

• Anonyymi

No ei ole kukaan kommentoinut mitenkään. Muuta kun ne kohteliaat sanovat että etkö vanhene koskaan , mutta ne on vaan ainoastaan jonkinlaista kehumista joka ei olisi edes tarpeellista.itse näen peilistä ettei tässä miltään nuorelta näytä mitenkään. Kelkan jäljet kasvoissa senkun lisääntyy. Joten vanha mikä vanha, eikä minulla ainakaan ole mikään tarve edes näyttää miltään muulta kun mikä olen , ikäni kanssa sinut .

• Anonyymi

Minulla nenä leikattu neljä vuotta sitten eikä kukaan ole huomanut mitään taikka ketään kysynyt vaikka muutos itsestäni melko suuri. Noin vuosi sitten kohta minulle laitettiin kolme erillistä implanttia korostaa leukalinjaa sekä kaularasvaimu tiukentaa leukalinjaa. Kukaan ei ole kysynyt tai huomioinut muutakun yksi työkaveri töissä kommentoi että minulla melko vahva leukalinja että olisin mahdollisesti hoikistunut. Hampaat oikosin ja paikkasin etu hampaiden raon eikä kukaan siitäkään pistänyt mitään huomioon. Olen tästä täysin tyytyväinen sillä haluan näyttää silti luonnolliselta niin ettei ole selkeää että on käynyt veitsen alla.
      Olen lähdössä kesällä uuteen nenän korjausleikkaukseen joten toivon että jatkuu sama linja etteikö muut ihmiset pistäisi pahemmin huomioon.

• Anonyymi

Sain nenäleikkauksesta aikoinaan kommenttia että nenäni näyttää kapeammalta. En halunut kertoa että se on leikattu, joten yritin huumorilla ohittaa. Luultavasti ihmiset tiesivät totuuden. Vaivaantuneisuus oli pieni hinta siitä että sain unelmieni nenän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31