Hallituksen kesällä 2023 tekemät linjaukset alkavat nyt näkyä käytännön toimina: maanantaina alkaa rasisminvastainen viikko.
Toivottavasti kaikki palstalla osallistuvat kamppailuun rasismia vastaan.
Mukava uutinen, hallituksen linja alkaa näkyä käytännössä
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olen rasisti kun vastustan islamistien suomeen tai koko eurooppaan tuloa , niin sitten olen ylpeästi rasisti .
- Anonyymi
Sama täällä ja niinhän sitä pitäisi kaikkien järkevästi ajattelevien toimia. Jos itsesuojeluvaisto ei toimi niin ajatelkaa läheisiänne sitten, varsinkin naisia.
- Anonyymi
on rasismia suomalaisia kohtaan että mamut saa uusimmata parhaat kalleimmat asunnot helsingistä espoosta vantaalta
On rasismia suomalaisia kohtaan että mamut saa kolme kertaa enemmän sos apua kuin suomalaiste
on pahinta rasismia panne suomalaiset miehet talvipakkasella ja räntäsateessa rakentamaan asunnot mamuille
rasismin lista on pitkä - Anonyymi
mitä on rasismi , se on vain sanalle en tykkää synonyymi !!!
- Anonyymi
jokainen tykkää jostain enemmän kun toisesta , mitä sitten niin ihminen vaan toimii
- Anonyymi
ikärasismia 🤣🤣🤣 joi jeesuksen vittu , evoluutio on muokannut meidät sellaisiksi ettemme tykkää muumioista
- Anonyymi
Olen ihan hemmetin mielelläni vihervasurien mielestä rasisti, kun suomalaisten ihmisten mielestä olen oikeamielinen sankari turvatessani lastemme koulutien alibaba musuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784