Nordmo ja Puhakka. Tapaus on kamala, se on selvä.
En silti nyt ymmärrä miten tämä tapaus on niin erilainen kuin monet muut samanlaiset tapaukset, mitä tapahtuu paljon Suomessa?
Ensin esillä viikko kaupalla joka mediassa kun tapahtui ja nyt taas joka päivä saa lukea joka mediasta tästä oikeudenkäynnistä.
Johtuuko tämä siitä, että homo tappoi homon ja on sen takia jotenkin traagisempi tai pahempi asia?
Kaikella kunnioituksella, mutta silti
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se on joku homokiintiön täyttö ? En ole lukenut ensimmäistäkään uutista noista kun ei kiinnosta homojen elämä. Huume ja homoelämät ei kiinnosta. Jos joku media rummuttaa noita asioita niin hylkään koko median.
- Anonyymi
Eipä ole ensimmäinen kerta eikä viimeinenkään kun eron uhatessa naiselta henki lähtee. Jopa yhteisiltä lapsiltakin.
Muutami tapauksia ollut vuosien varrelta tässä:
Aviomies ampui koko perheensä kun vaimo halusi erota, viime vuonna eräs poltti vaimonsa autoon, kun vaimo halusi erota ja oli löytänyt uuden miehen,
Tampereella nuori nainen halusi erota kumppanistaan ja mies leikkasi pään irti. Ei ollut edes mustasukkaisuudesta kyse vaan ei kestänyt että joutuu jätetyksi, eräs mies poltti tyttöystävänsä ladossa, ero siinäkin uhkana ollut, entinen poikaystävä tappoi naisensa ja hautasi suohon.
Kyse on kai omistamisesta. Kuten Rolf sanonut: "Janne kuuluu minulle" kuulostaa karmealta, suorastaan hirvittävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745