Ja tuo vastuunkanto tarkoittaisi että jos hän epäonnistuu siinä tehtävässä johon hän on äänestäjiltään saanut mandaatin, niin hän eroaa.
En ole koskaan yhdenkään poliitikon sanovan että kantaa vastuun. Onko vastuunkanto täysin tuntematon käsite noissa piireissä?
Milloin vaaliehdokas sanoo että " Minä kannan vastuun"?
Anonyymi-ap
5
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ei silloin kun kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan. Kansalle ei vain kerrottu todellisia syitä.
- Anonyymi
tehtiin mitä piti terveisin persu leiri
- Anonyymi
Vastuunkantoa ja tilannetajua tarvitaan. Valtuustossa on nyt kova vaihtuvuus ja edessä on tärkeä vaali kausi. Toivottavasti tulevat uudet valtuutetut osaa muutakin kuin nyökytellä.
- Anonyymi
Epärehellinen.
- Anonyymi
Ehdokkaissa sitäkin löytyy. Väärillä faktoilla ollaan parempia kuin oikeesti on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764